رئیس هیئت مدیره شرکت پمپ‌های صنعتی ایران با بیان اینکه ساخت پمپ‌های پالایشگاهی در کشور کاملا بومی سازی شده است گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه وابستگی برای تامین قطعات به خارج از کشور در این زمینه وجود ندارد و هر نوع واردات پمپ به داخل مطلقا توجیه اقتصادی برای کشور به همراه نخواهد داشت.

مهدی فرج‌پوروند در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه ساخت پمپ‌های پالایشگاهی در کشور کاملا بومی سازی شده است اظهار داشت: با توجه به ساخت پمپ‌های تولیدی این کارخانه توسط مهندسان داخلی، در حال حاضر هیچ‌گونه وابستگی برای تامین قطعات به خارج از کشور در این زمینه وجود ندارد و هر نوع واردات پمپ به داخل مطلقا توجیه اقتصادی برای کشور به همراه نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: بیش از 38 سال است که این شرکت در ساخت پمپ و انواع تجهیزات مختلف فعالیت می کند تا جایی که در ساخت پمپ‌های صنعتی در منطقه خاورمیانه، حرف اول را می زند، افزود: تمامی 380 دستگاه پمپ ‌های فاز 14 عسلویه توسط این شرکت ساخته شده است. همچنین شرکت پمپ‌های صنعتی ایران در اوج تحریم های اقتصادی غرب علیه کشور موفق به ساخت صدها دستگاه پمپ برای فازهای گازی در حال توسعه عسلویه شده و اهداف تحریم‌های ظالمانه را ناکام گذاشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت پمپ‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: فاز 14 عسلویه نخستین پالایشگاه در منطقه است که با پمپ‌های صددرصد ساخت داخل راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: واردات ، تولید ، پمپ ، صنعت ، نفت ، اقتصاد ، ساخت ، داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار