جبهه النصره ویدئویی را در شبکه های اجتماعی اینترنت منتشر کرد که نشان میدهد یک تروریست آمریکایی به همراه سه تن دیگر خود را منفجر می کنند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری راپلر ؛‌ القاعده در سوریه ویدئویی را در اینترنت منتشر کرد که طی آن یک جوان اهل فلوریدا خود را در یکی از مناطق شمال غرب سوریه منفجر میکند . 

"محمد ابوسلها" نام مستعار "ابوحریره الآمریکایی"‌ تروریست آمریکایی است که به گفته خودش نخستین شهروند آمریکایی محسوب می شود که پس از گذشت سه سال از جنگ در سوریه دست به چنین اقدامی می زند . 

وی در فیلم منتشر شده توسط اعضای جبهه النصره بر اساس توهمات القا شده به این جوان 20 ساله ،‌ می گوید :‌ " می خواهم در جهان ابدی زندگی کنم چرا که این جهان آرامشی برای من ندارد . من بدون پول از محل سکونتم به سوریه آمدم اما خدا برای من اسلحه فرستاد (!) " 

وی با بستن مواد منفجره به خود وارد یک پایگاه نظامی ارتش سوریه در منطقه جبل العربین در استان ادلب در شمال غربی سوریه شده و آنرا منفجر کرده است . 

گفتنی است یک هفته پس از این عملیات بمب گذاری انتحاری وزارت کشور آمریکا تائید کرد که یکی از شهروندان این کشور بعنوان تروریست انتحاری خود را در سوریه منفجر کرده است . 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار