سمنان/

کمک بیش از 510 میلیون ریالی مردم استان سمنان به مردم مظلوم غزه

مردم استان سمنان در روز جهانی قدس بیش از 510 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،این کمکها توسط پایگاههای کمیته امداد امام خمینی و جمعیت هلال احمر استان سمنان جمع آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: مردم نوعدوست استان سمنان از طریق پایگاههای این نهاد بیش از 300 میلیون ریال ریال به مردم تحت ستم غزه کمک کردند.
نجفغلی انتظاری فت: در روز جهانی قدس 51 پایگاه کمیته امداد امام خمینی این استان کمک های مردم را جمع آوری کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز گفت: مردم استان سمنان از طریق پایگاههای این جمعیت بیش از 210 میلیون ریال به غزه کمک کردند.
حسن شکراللهی افزود: در پی حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و نبود امکانات دارویی، درمانی و بهداشتی در باریکه غزه، هلال احمر استان سمنان اقدام به استقرار 38 پایگاه و صندوق جمع آوری کمکهای نقدی به مردم مظلوم غزه در مسیر راهپیمایی روز قدس کرد.
وی گفت: از طریق این پایگاهها مردم همیشه در صحنه و خداجوی استان سمنان بیش از 210 میلیون ریال به ملت مظلوم فلسطین کمک کردند.
شکرالهی افزود: در برپایی این پایگاهها 77 نفر از داوطلبان عضو هلال احمر و 17 نفر از پرسنل همکاری داشتند و پایگاههای مذکور تا روز عید سعید فطر به جمع آوری این کمکها ادامه می دهند.
هم استانیها می توانند علاوه بر مراجعه به این پایگاهها از طریق واریز وجه به شماره حساب 99999 بانکهای ملی،ملت، سپه، دی، تجارت، مسکن، صادرات و رفاه اقدام کنند
برچسب ها: کمک ، غزه ، استان سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.