مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری طرح ولایت دانشجویی در قالب مبانی اندیشه های حاکمیت دینی و حاکمیت اسلامی در دانشگاه شهرکرد و اعزام ۱۶۰۰ دانشجو به اردوهای جهادی خبر داد.

احمد راستینه گفت: بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری به منظور رشد و ارتقاء مبانی اندیشه ای دانشجویان و توانایی و مهارت آنها برنامه های منسجمی در تابستان 93 را پیش بینی کرده که از اول تابستان امسال شروع شده و تا پایان این فصل ادامه دارد.
وی، به برگزاری طرح ولایت دانشجویی اشاره کرد و افزود: این طرح در قالب مبانی اندیشه های حاکمیت دینی و حاکمیت اسلامی حول محورهای مولفه های سیاسی، بصیرتی و معرفتی این دوره طراحی شده و از تاریخ 12 الی 25 مرداد ماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
راستینه، کارگاه های آموزشی اعم از کارگاه فرهنگ حجاب و عفاف جهت آموزش مبلغان عفاف حجاب و ارائه کتاب را از برنامه های پیش بینی شده دانست و اظهار داشت: یک دوره اردویی 4 روزه نیز در پایان طرح تدارک دیده شده که تکمیل کننده آموزش های طرح ولایت امسال می باشد.
مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری،به دوره تبیین اندیشه های شهید مطهری اشاره نمود و تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی هم اکنون در حال آموزش هستند.
وی، تربیت مدیران جهادی را از دیگر برنامه های فصل تابستان بسیج دانشجویی معرفی کرد و گفت: امسال اعزام 1600 نفر دانشجو به 4 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری در قالب گروه های جهادی خواهیم داشت که آسیب ها و مشکلات آن مناطق بررسی شده و برنامه های قابل توجهی هم برای خودسازی اعضای گروه ها و هم برای بهبود وضعیت فرهنگی مناطق محروم پیش بینی شده است.
برچسب ها: اعزام ، دانشجو ، اردو ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.