حاجی‌بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیدار با رهبری معظم انقلاب روحیه‌ای مضاعف به دانشجویان می‌دهد

مسئول سابق هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: ما هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم که دانشجویان به راحتی و با صمیمیت تمام نظرات و عقاید خود را با رهبرشان در میان بگذارند و این برای دانشجویان ایرانی جای شکر دارد.

حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا دانشجویان چنین دیدارهای  صمیمانه‌ای با رهبرشان ندارند، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان در محیطی دوستانه آینده دانشجویان را تحت تاثیرات قرار داده و آنان را برای خدمت‌رسانی به کشور آماده می‌کند.

مسئول سابق هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که آینده مدیریت کشور در گرو تصمیمات شما جوانان است، گفت: ایشان تصریح کردند که پختگی و تصمیم‌گیری‌های درست می‌تواند کشور را در مسیر بالندگی و رشد قرار دهد.

وی با بیان اینکه نشاط و صداقت همواره در چهره رهبر معظم انقلاب موج می‌زند، گفت: ما هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم که دانشجویان به راحتی و با صمیمیت تمام نظرات و عقاید خود را با رهبرشان در میان بگذارند و این برای دانشجویان ایرانی جای شکر دارد.

حاجی‌بابایی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان و دانشجویان باید قدر خود را بدانند و بیانات معظم‌له را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند تا با همتی مضاعف بتوانند کشور به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کنند.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر ، دیدار ، دانشجو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.