یک فعال دانشجویی با بیان اینکه وجود رهبری پرنشاط و صادق وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر کشورهاست، گفت: دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دیدار ویژه‌ای است و این را هر کسی که در آن جمع حضور داشته متوجه خواهد شد.

"مهدی عباسی‌مهر" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نمونه جلسه‌ای که دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دارند در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، اظهارداشت: دانشجویان در دیدار با رهبرشان در کمال آزادی و آرامش و بدون هیچ ملاحظه‌ای دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند و معظم‌له نیز مانند پدری مهربان حرف‌های آنان را گوش کرده و آنها را نصیحت می‌کنند.

این فعال دانشجویی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه مطالبه‌گری برای دانشجویان یک نعمت است، تصریح کرد: مطالبه‌گری برای جوانان یک هدیه الهی‌ست و اگر نباشد وجود جنبش‌های دانشجویی دیگر بی‌معنا خواهد بود و این وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر کشورهاست که رهبری پرنشاط، سخاوتمند و صادق دارند.


وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم اعم از دانشجو، کارمند، کارگر، جانباز و... به صورت خصوصی دیدار داشته و این امر موجب می‌شود که نسبت به تمام کشور اطلاع و اشراف کامل داشته باشند.

عباسی‌مهر در پایان با بیان اینکه اینگونه جلسات برای تصمیمات راهبردی بسیار موثر است،خاطر نشان کرد: دیدار دانشجویان با رهبر معظم یک دیدار ویژه‌ای است و این را هر کسی که در آن جمع حضور داشته متوجه خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر ، انقلاب ، دانشجو ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار