مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی گفت : پیش‌بینی می‌شود در مهر سال جاری 106 طرح نوسازی با 618 کلاس درس و زیر‌بنای 59 هزار و 888 مترمربع به بهره برداری برسد .

سید هدایت‌الله هاشمی‌نسب در گفتگوباخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، افزود : احداث پروژه‌های آموزشی و پرورشی علی‌رغم محدودیت‌ اعتبارات در سطح استان خراسان رضوی در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود 106طرح نوسازی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و در قالب فضا‌های آموزشی، ورزشی و نمازخانه به بهره‌برداری برسد.

وی گفت : هم‌اکنون استان خراسان رضوی شامل 860 طرح نیمه‌تمام در بخش نوسازی مدرسه اعم از دولتی، مردمی و مشارکتی است و اداره کل نوسازی مدارس استانخراسان رضوی برای تکمیل این طرح های نیمه‌تمام نیازمند 370 میلیارد تومان اعتبار است.

هاشمی‌نسب با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های مردمی یکی از سیاست‌های مهم وزارت آموزش و پرورش است،افزود : مردم با وجود همه فشار‌های اقتصادی و تورم همواره در تامین اعتبارات به ما کمک‌های زیادی کردند و امسال نیز در شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استقبال و تعهدات مردم نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی گفت : مردم و خیران خراسان رضوی نیروی محرکه ساخت فضا‌های آموزشی استاندارد برای دانش‌آموزان هستند و همیشه رتبه اول خیران مدرسه در کشور را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام//

برچسب ها: طرح ، آموزشی ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.