اولین مرحله لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور با برتری پدافند هوایی، دومی هیات بروجرد و سومی پیشگامان کویر یزد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ چهارشنبه شب مورخ یکم تیر ماه نخستین مرحله لیگ دسته یک دوچرخه سواری با سر نشینی تیم پدافند هوایی به پایان رسید.

در این مرحله از رقابت ها که با حضور شصت ورزشکار در غالب 12 تیم برگزار شد، دوچرخه سواران در هفت ماده 200 متر، 4000 متر، اسکرچ، دور امتیازی، یک کیلومتر، تیم اسپرینت و امینیوم با یکدیگ به رقابت پرداختند که در پایان تیم پدافند هوایی موفق شد با کسب امتیاز 1052 در رده نخست رده بندی قرار گیرد. تیم هیات بروجرد با اختلاف 41 امتیاز در رده دوم جای گرفت و تیم پیشگامان کویر یزد نیز عنوان سوم را از آن خود کرد.
 
در آخرین روز این رقابت ها دوچرخه سواران در مواد یک کیلومتر، دور امتیازی، یک کیلومتر امینیوم و اسکرچ امینیوم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایج زیر حاصل شد.
 
در ماده یک کیلومتر:
 
1-محمد عل نوروزیان از تیم هیات بروجرد با زمان 1:07:98
 
2-ابراهیم سیاح از تیم پدافند هوایی با زمان 1:08:33
 
3-مهدی امیر صدری از تیم هیات بروجرد با زمان 1:09:36
 
 
در ماده دور امتیازی:
 
1-میثم امینی از تیم هیات بروجرد
 
2-میثم رضائی از تیم پدافند هوائی
 
3-پیام لطفی از تیم شهرداری گنبد کاووش
 
در بخش آمینیوم نیز در پایان برگزاری 6 ماده مجید زارعیان از تیم پیشگامان کویر یزد عنوان نخست را از آن خود کرد و علیرضا ظهری از تیم پاسار گاد تهران به مقام دوم دست یافت و آرش ثریا آسا از تیم پدافند هوایی سوم شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار