مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از پاکسازی و رفت و روب کامل محل برگزاری راهپیمایی و نماز جمعه بلافاصله پس از پایان مراسم از سوی 1800 کارگر این سازمان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن کریمیان مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: این سازمان مانند سال های گذشته طی برگزاری جلسات منظم اقدام به برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به شهروندان جهت برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه کرده است.

وی افزود: این سازمان با بسیج نیروها و ماشین آلات و با همکاری مناطق شهرداری و پیمانکاران خدمات شهری و با به کارگیری 124 دستگاه خودروی مکانیزه و نیمه مکانیزه حمل پسماند و237 دستگاه وانت به پاکسازی مسیر راهپیمایی پرداخت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه گفت: 1800 نفر کارگر با تجهیزات کامل کار نظافت، رفت و روب، پاکیزه سازی و جمع آوری پسماند خشک معابر و مسیر های راهپیمایی روز جهانی قدس و محل برگزاری نماز پرشکوه جمعه را انجام دادند.

کریمیان ادامه داد: ناظران ارشد ، تجهیزات ، ادوات و نیروی انسانی در تمام مسیرهای 9 گانه منتهی به راهپیمایی عظیم روز قدس از ساعات آغازین روزگذشته حضور داشته و در طول مدت برگزاری راهپیمایی و پس ازاتمام نماز باشکوه جمعه اقدام به  نظافت کامل معابر و جمع آوری پسماندهای خشک از سطح محدوده کردند.

به گفته وی برای نظافت، شست و شو و پاکیزه سازی کلیه معابر به ویژه مسیرهای اصلی راهپیمایی روز قدس در قبل و بعد از راهپیمایی ،از نیروی های انسانی وناظرین به همراه  ماشین آلات جمع آوری پسماندها و شستشوی معابرشامل جاروب بزرگراهی ، تانکر آب، خاور روباز، خودروی فان و  جاروبهای مکانیزه استفاده کردیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نظافت ، پاکسازی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار