فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد از اجرای طرح امنیت اخلاقی در منطقه مذکور با تکیه بر رویکردهای آموزشی، فرهنگی و ایجابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ برزو همتی، فرماندۀ نیروی انتظامی شهرستان ملارد درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن اشاره به ضرورت توجه به طرح‌های امنیت اخلاقی به منظور حصول و توسعه فرهنگ ارزشی و اخلاق محور در سطح جامعه و ایجاد آرامش ذهنی و روانی برای شهروندان اظهار داشت: در همین راستا، اجرای طرح‌های این چنینی با رویکرد و اولویتهای فرهنگی، آموزشی و ایجابی در دستور کار مجموعۀ مذکور قرار دارد.

وی در ادامه افزود: به منظور پیگیری و تحقق اهداف موردنظر در عرصۀ مورد اشاره ، برنامه‌ها و مباحث و دستور العمل های این بخش به همیاری ائمه جمعه شهرستان ملارد ودستگاه‌های ذیربط در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این منطقه دنبال می شود.

سرهنگ همتی در پایان خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است در حد اختیارات قانونی و توان موجود، نهایت تلاش و امکانات خویش را در جهت تامین منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)به کار خواهیم بست و امید آن داریم روند رو به رشد ضریب امنیتی در شهرستان ملارد، همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، منطقه ، همتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار