نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نوید دهنده نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در آینده ای نزدیک است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، مولوی نذیراحمد سلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: چهره واقعی رژیم منحوس صهیونیستی با جنایات اخیر که با قصاوت تمام علیه زنان و کودکان بی دفاع در غزه انجام داده برای تمام جهانیان آشکار شده است.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بزرگترین دستاورد سیاسی و اجتماعی جهان معاصر را در پی دارد بگونه ای که افکار عمومی جهان با ددمنشی صهیونیستها بیشتر آشنا شد و ملت های مسلمان و مردم آزادیخواه جهان حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

مولوی سلامی گفت: متاسفانه جوامع بین المللی و مدعی دفاع از حقوق بشر و برخی کشورهای مسلمان عربی که اسم اسلام را یدک می کشند در مقابله با جنایات صهیونیست ها در غزه کوتاهی کردند و در میان کشورهای اسلامی تنها جمهوری اسلامی ایران است که همواره در کنار مردم فلسطین ایستاده و در حد مقدور از آنان حمایت کرده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مرگ ، اسرائیل ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.