مردم استان مرکزی روز جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ، زنان، مردان، جوانان و نوجوانان روزه دار جای جای این استان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،ˈ نابودی اسرائیل- خواسته ملت ما استˈ ، باید شود محو ز روی زمین - رژیم اشغالگر اسرائیلˈ باردیگر انزجار خود از صهیونیستها و حامیان آنان را اعلام کردند.

مردم خداجوی این خطه از میهن اسلامی با سردادن شعارهایی از جمله غزه شده غرق خون، دشمن شود سرنگون، جنایتهای اخیر جلادان اسرائیل درغزه و به ویژه منطقه شجاعیه و کشتارزنان، مردان و کودکان بی گناه را محکوم کردند.

راه پیمایان در استان مرکزی با سر دادن شعارهایی از جمله اتحاد- اتحاد تنها ره نجات است، وحدت امت اسلامی در مقابله با صهیونیستهای جنایتکار و استکبار را خواستار شدند.

آنان با سر دادن شعارهای ˈ روز قدس ، روز قدس پیروزی اسلام است - نابودی اسرائیل بشارت امام است ˈ، ˈ ما ذوالفقار حیدریم - فدائیان رهبریمˈ و ˈخامنه ای رهبر مسلمین است - بیت القدس پایگاه دین استˈ بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و پیروی از ولایت فقیه را راه پیروزی بر دشمنان عنوان کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، خواستار وحدت کشورهای اسلامی در قبال کشتار وحشیانه اسراییل در نوار غزه شدند و ضمن تاکید بر پایان محاصره این منطقه، سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای منطقه در برابر جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

به همین مناسبت مردم اراک از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران به سمت میعادردم اراک در حالی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار این استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی ازمسوولان همراهی می شدند به سرداد شعار علیه اسرائیل و آمریکا پرداختند./ز
برچسب ها: نابودی ، اسرائیل ، غاصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.