زاهدان/

مردم صبور سیستان با راهپیمایی در روز قدس حماسه دیگر در حمایت از مظلومان فلسطین آفریدند

مردم دارالولایه سیستان با حضور پر شکوه در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و حرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم در این مراسم باشکوه گفت: به دولت هایی که در مقابل توطئه ها و جنایات کشورهای اسلامی سکوت کرده اند هشدار می دهیم که اگر رژیم اشغالگر قدس از مقاومت فلسطین عبور کند مطمئن باشند به آنها حمله خواهد کرد و اسراییل تهدیدی برای تمام ملل است.

دکتر سید باقر حسینی با محکوم کردن جنایات اخیر اسراییل در کشور فلسطین افزود: امروز جهان شاهد نسل کشی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه فلسطینی توسط صهیونیستها غاصب است.

وی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده مردم سیستان آن هم در بدترین شرایط جوی و گرد و خاک شدید در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از عشق و علاقه آنان به امام راحل و مقام عظمای ولایت و حمایت از مردم فلسطین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: جهان اسلام باید با اتحاد و انسجام در مقابل استکبار ایستادگی کرده و رژیم صهیونیستی را نابود کنند و سکوت برخی از کشورها در مقابل اتفاقات اخیر در کشور فلسطین به نوعی حمایت از این حرکات وحشیانه صهیونیستها است.

انتهای پیام./ز

برچسب ها: راهپیمایی ، سیستان ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.