مردم دارالولایه سیستان با حضور پر شکوه در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و حرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم در این مراسم باشکوه گفت: به دولت هایی که در مقابل توطئه ها و جنایات کشورهای اسلامی سکوت کرده اند هشدار می دهیم که اگر رژیم اشغالگر قدس از مقاومت فلسطین عبور کند مطمئن باشند به آنها حمله خواهد کرد و اسراییل تهدیدی برای تمام ملل است.

دکتر سید باقر حسینی با محکوم کردن جنایات اخیر اسراییل در کشور فلسطین افزود: امروز جهان شاهد نسل کشی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه فلسطینی توسط صهیونیستها غاصب است.

وی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده مردم سیستان آن هم در بدترین شرایط جوی و گرد و خاک شدید در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از عشق و علاقه آنان به امام راحل و مقام عظمای ولایت و حمایت از مردم فلسطین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: جهان اسلام باید با اتحاد و انسجام در مقابل استکبار ایستادگی کرده و رژیم صهیونیستی را نابود کنند و سکوت برخی از کشورها در مقابل اتفاقات اخیر در کشور فلسطین به نوعی حمایت از این حرکات وحشیانه صهیونیستها است.

انتهای پیام./ز

برچسب ها: راهپیمایی ، سیستان ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.