بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک «ورود» پیروانی می‌تواند در موفقیت پرسپولیس موثر باشد ولی تاکنون هیچ گونه خبری مبنی بر اضافه شدن وی به عنوان مربی به کادر فنی نشنیده‌ام.

مهرداد کفشگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک شرایط بدنی‌ام بسیار خوب است و تمرینات را مرتب پیگیری می‌کنم و امیدوارم بتوانم در تیم پرسپولیس برای کسب جام تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: اکنون 70-80 آمادگی لازم را دارم و بطور قطع تا شروع مسابقات این آمادگی کامل خواهد شد.

کفشگری در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم تصریح کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و با توجه به اردوی که برای ما پیش‌بینی شده بود تیم پرسپولیس به آمادگی نسبی رسیده است و بطور حتم تا قبل از شروع اولین مسابقه به آمادگی خواهد رسید.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به هدف پرسپولیس از حضور در جام‌های برتر، حذفی و آسیا اشاره و تاکید کرد: هواداران این را بدانند همه تلاش‌ها رسیدن به یکی از سه جام است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم و این امید را می‌دهم که برای موفقیت در هر سه جام تلاش می‌کنیم و دوست داریم امسال با جام برگشته و هواداران را خوشحال کنیم و تمامی هدف ما نیز همین است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی نخست با نفت تهران هم عنوان کرد: نفت تیم خوبی است که از کادر فنی جوان و فکور و تیم مستعد و با انگیزه‌ای بهره می‌برد برای ما بسیار مهم است که در بازی نخست با روحیه بازی کرده و امتیاز را بدست آوردیم و بطور قطع تمامی تلاش خود را معطوف این بازی می‌کنیم زیرا نتیجه بازی اول می‌تواند در تقویت روحیه ما موثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که در هفته اول لیگ برتر با حمایت هواداران بتوانیم موفقیت لازمه را به لحاظ کسب نتایج بدست آوریم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کفشگری ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار