سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان معتقد است در مسابقات جهانی 2014 اگر کمی با تدبیر تر عمل می کردند صاحب عنوانی بهتر را نایب قهرمانی می شدند.

 سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:زمانی که در مسابقات قهرمانی آسیا بدون کسب مدال طلا نتیجه لازم کسب نشد،انتقادات شدید و زیادی از سوی افراد مختلف بر ما وارد شد،هر چند برخی نقدها مورد قبول بود اما بیشتر آنها غیر منطقی و جنبه تخریبی داشت.
 
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فرصت کافی را جهت آماده سازی تیم نداشتیم و همین موضوع باعث شد نتیجه مورد دلخواه کسب نشود اما زمانی که کار را برای حضور در رقابتهای جهانی آغاز کردیم با توجه به فرصت لازم توانستیم تا مرز قهرمانی هم پیش رویم.
 
وی افزود:در آن زمان به دلیل برخی ناملایمتی ها شرایط طوری شد که حتی دیگر دوست نداشتم در کنار تیم ملی باشم ولی با صحبتهایی که با رسول خادم رئیس با تدبیر فدارسیون کشتی داشتم مجاب شدم تا با قدرت برای حضور در مسابقات جهانی کارم را ادامه دهم که در همین جا از اعتمادی که او به من داشت تشکر ویژه دارم.
 
دارنده مدال برنز المپیک با اشاره به عملکرد کشتی گیرانش در مسابقات جهانی اظهار کرد:همه بچه ها تلاش خود را انجام دادند اما اگر در وزن 85 کیلو گرم امیر ارسلان تاتاری در مقابل حریف روس کمی زودتر به خودش آمده بود به راحتی می توانست با شکست این کشتی گیر ضمن آنکه خودش را صاحب مدال می کرد با امتیازی که به دست می آورد باعث قهرمانی ما نیز می شد و یا احمد بذری در وزن 69 کیلو گرم شایستگی کسب مدال را داشت،در مجموع باید عرض کنم همانطور که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا  نیز گفتم اگر برای مسابقات جهانی فرصت لازم را به کادر فنی بدهند نتیجه قابل قبولی به دست خواهیم آورد که خوشبختانه این مهم محقق شد.
 
وی افزود:البته این موفقیت حاصل یک کار تیمی بود از مربیان سازنده در شهرستانها گرفته تا مدیریت تیم های ملی،همکاری نزدیک رضا لایق و تلاش کادر فنی و همه بچه های باعث شد روی سکوی دوم جهان قرار بگیریم هر چند که بازهم تاکید می کنم می توانستیم قهرمان جهان هم شویم.
 
دارنده دو مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که با وجود ناراحتی که از قبل داشته آیا در ادامه حاضر به همکاری با تیم ملی خواهد بود گفت:دو ماه پر فشار را پشت سر گذاشتیم و به دلیل اردوهای مستمر نیاز به کمی استراحت دارم،باید شرایط را بررسی کنم و طی جلسه ای با رئیس فدارسیون کشتی حتماً بهترین تصمیم را خواهم گرفت.
 
در پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که طی روزهای 28 و 29 تیرماه در شهر هومنه اسلواکی برگزار شد تیم ایران با دو مدال طلای علیرضا گودرزی و عرفان آئینی در اوزان 42 و 46 کیلوگرم و پنج مدال برنز نادر نصری، کاوه رحمت آبادی، مجتبی عموزاد، امیر اکبرزاده و نعیم حسن زاده در اوزان 50، 54، 58، 63 و 100 کیلوگرم و کسب 68 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

در این رقابت ها تیم روسیه با 78 امتیاز اول و تیم آمریکا نیز با 50 امتیاز سوم شدند. تیم های گرجستان، آذربایجان و هند نیز به ترتیب با 49، 47 و 37 امتیاز چهارم تا ششم شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدی ، کشتی ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار