سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: افرادی که از عملکرد مظاهری در تورنمنت چین انتقاد می‌کنند سر رشته‌‌ای از بوکس ندارند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: ملی‌پوشان در تورنمنت بوکس چین عملکرد بسیار خوبی داشتند و از حد انتظارات من بسیار بالاتر ظاهر شدند.

وی افزود: بوکسوران تیم ملی انرژی زیادی گذاشتند و لیاقت بهترین‌ها را داشتند و رتبه سومی در چنین تورنمنتی با این سطح بالا عملکرد راضی‌کننده‌ای بود.

وی در خصوص برنامه‌های بعدی تیم ملی عنوان کرد: در نظر داریم تا اوایل شهریور اردوی مشترکی با ایتالیایی‌ها داشته باشیم. اگر بتوانیم این اردو را در کشور ایتالیا برگزار کنیم برای ملی‌پوشان از لحاظ کیفی بسیار خوب خواهد بود.

احدی در مورد عملکرد علی مظاهری در تورنمنت چین عنوان کرد: افرادی که از مظاهری انتقاد می‌کنند یا مغرضانه این کار را انجام می‌دهند و یا از ورزش هیچ خبری ندارند. وی در مبارزه‌ای سخت حریف هندی‌اش را برد و در مبارزه‌ دوم مقابل بوکسوری خوب کار کرد که تا انتهای رقابت‌ها همه مبارزاتش را با اقتدار و فاصله برد و قهرمان هم شد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: منتقدان مظاهری هیچ اطلاعات و سررشته‌ای از بوکس ندارند و نمی‌دانند که این بوکسور چه پتانسیل و توانایی بالایی دارد.

وی در خصوص میدان دادن به بوکسورانی همچون گل آرا و قاسمی‌پور در تیم ملی بیان کرد: من به کسی میدان ندادم بلکه این بوکسوران با پتانسیل بالایی که داشتند به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند و من را روسفید کردند و نشان دادند که اشتباه تصمیم نگرفتم.

احدی تصریح کرد: امیدوارم در بازی‌های آسیایی هم عملکرد خوبی از ملی پوشانمان شاهد باشیم و روسفید بیرون بیاییم.

احدی در پایان در خصوص بوکسوران اعزامی به بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: از کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنیم تا با ادامه حمایت همیشگی خود از بوکس، تعداد بیشتری از ملی‌پوشان را به بازی‌های آسیایی اعزام کند. امیدواریم افرادی به این بازی‌ها اعزام شوند که لیاقت زیادی داشته باشند و بتوانیم دست پر از این بازی‌ها به کشور بازگردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بوکس ، مظاهری ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار