فرماندار شهرستان شوط بر نظارت بیشتر بر بازار شهرستان شوط به منظور تنظیم قیمت بازار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، جواد جبارزاده در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان شوط که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد و اظهار داشت: با افزایش نظارت بر بازار شاهد کاهش میزان تخلفات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و احتمال سوء استفاده برخی افراد سودجو از این ماه مبارک وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از افراد سودجو به دلیل بالا بودن تقاضای خرید برخی کالاها اقدام به گرانفروشی می‌کنند که باید جلو این افراد سد شود.

جبارزاده با بیان اینکه در این راستا کمیسیون تنظیم بازار باید به خوبی وارد عمل شود، افزود: تنگ‌تر کردن عرصه برای افراد سودجو از اصلی‌ترین وظایف اعضای این کمیسیون است.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز اکیپ‌های ویژه نظارتی اقدام به فعالیت می‌کنند، گفت: این اکیپ‌ها با به طور روزانه وضعیت بازار را رصد می‌کنند.

جبارزاده ادامه داد: در این راستا با افراد سودجو برخورد شده و طبق قانون با این افراد رفتار می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت جدی از بازار این شهرستان، اعلام کرد: انتظار می‌رود این اقدامات فقط در آمار و ارقام خلاصه نشده و نتایج آن را در سطح بازار ببینیم.

فرماندار شهرستان شوط ادامه داد: این اقدامات فقط به ماه مبارک رمضان خلاصه نشده و باید در تمام ایام سال تداوم داشته باشد تا شاهد کنار رفتن اخلالگران از چرخه اقتصادی این شهرستان باشیمز/.

برچسب ها: بازار ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.