"فواد معصوم "رئیس جمهور جدید عراق با ابراهیم جعفری و عمار الحکیم دیدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، رئیس جمهور جدید عراق با " ابراهیم الجعفری" رئیس ائتلاف ملی این کشور دیدار و بر اهمیت هماهنگی بین دو قوه مجریه و مقننه و بهبود شرایط امنیتی تاکید کردند. 

" فؤاد معصوم" با ابراهیم جعفری درباره تحولات فرآیند سیاسی و آخرین تحولات عرصه امنیتی در این کشور گفتگو کرد.

 در این دیدار دو طرف بر اهمیت هماهنگی بین قوه مجریه و مقننه و بهبود شرایط امنیتی و کوتاه کردن زمان تکمیل حلقه‌های دیگر در فرآیند سیاسی تاکید کردند.

رئیس جمهور جدید عراق همچنین با "عمار الحکیم" رئیس مجلس اسلامی این کشور دیدار کرد. 

 فواد معصوم با عمار الحکیم درباره تحولات، اوضاع سیاسی و امنیتی این کشور گفتگو کرد. 

معصوم بعد از این دیدار تاکید کرد مذاکرات درباره راه حل هایی که می توان از طریق آنها با چالش های عراق مقابله کرد مثبت بود.

 وی در گفتگو با خبرنگاران گفت درباره برخی مسائل اساسی گفتگو کردیم و این امری طبیعی است و عمار الحکیم جایگاه خاصی در قلب همه ما دارد و قطعا از تجربه زیادی برخوردار است و ما از این تجربیات و دیدگاه‌هایی که مطرح می کنند استفاده می کنیم.

عمار الحکیم نیز در خصوص این دیدار گفت در این دیدار درباره گفتگوهای فراکسیون های سیاسی درخصوص تشکیل دولت جدید بعد از انتخاب رئیس جمهور و رئیس پارلمان گفتگو شد. 

وی افزود در این دیدار تحولات کلی در زمینه امنیتی و سیاسی عراق و اقداماتی که باید برای تکمیل تدابیر مربوط به تشکیل دولت و به طور کلی فرآیند سیاسی صورت گیرد بررسی شد و از فواد معصوم به علت دیدگاه‌های خوبی که دارد تشکر کردیم.

وی ادامه داد :همانطور که با "جلال طالبانی" همکاری کردیم از فواد معصوم نیز حمایت و همکاری خواهیم کرد. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار