لحظه‌ای که روشنایی چشمان "شوخان" بیشتر شد + فیلم

"شوخان" کودکی که بینایی خود را از دست داده بود توسط وزیر بهداشت مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون روشنایی چشمانش بیشتر شده است.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، "شوخان" کودکی که بینایی خود را از دست داده بود توسط وزیر بهداشت مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون روشنایی چشمانش بیشتر شده است.

قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درباره عمل شوخان گفت: 2 عمل پیوند قرنیه که بر روی چشم شوخان انجام شده بود موفقیت‌آمیز بوده و این کودک تا یکسال آینده بینایی خود را بدست خواهد آورد.

وی افزود: هم اکنون شوخان بینایی حداقلی دارد و کار کشیدن بخیه‌ها آغاز شده و هر 2 هفته یک بار تعدادی از بخیه‌های چشم او کشیده می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۰۰:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام
حسین جان بی انصافی نکن..
کار دکتر کار بزرگ و پسندیده ای بود.کمبود که همیشه هست.. من خودم بچه یه روستای دورافتاده ام
Netherlands
غلام
۲۳:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
آقای حسین حرف شما مثل اینه که به مدیر پایانه اتوبوس بگی به جای رانندگی فکر مدیریت باش ....ایشون که دائم در اتاق عمل که نیست برای حفظ علومش مجبوره گاهی طبابت کنه تا فراموش نکنه
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۹:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
از وزیر محترم بهداشت که واقعا دلسوزانه در جهت بهبود وضعیت سلامت کشور عزیزمان ایران تلاش می نمایند و بیشتر وقت خود را صرف درمان بیماران علی الخصوص بیماران نیازمند می نمایند صمیمانه تشکر می نمایم.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۸:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برادر حسین بهتر است بدانید که آقای وزیر به همراه تیمی تحت عنوان « تیم سیار نورآوران سلامت» به مناطق محروم می روند و به طور رایگان بیمارانی را ویزیت و در صورت نیاز آنها را عمل می کنند. آقای وزیر همچنین وظایفی را ندارد. ایشان می توانند پشت میز خود بنشینند و هر از چندگاهی فقط به نظارت بپردازند و فقط حرف بزنند. گاهی اوقات ما مردم انتظاراتمان را چنان بالا می بریم که کارهای خیر را با ویفه اشتباه می گیریم. انشالله اصلا بیماری ریشه کن شود از ایران و ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
امید وارم خدا به همه مریض ها شفا بده.
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۵:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
دم وزیر محترم گرم که خودش دست به کار شده.
سید بزرگوار خداوند نگهدارت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
الحمدالله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام
از آقای وزیر می خواهیم به جای آنکه خودشان چشم شوخان راعمل کنند با صرف وقت بیشتر در زمینه مدیریت صحیح وزارت بهداشت و اصلاح بیشتر وضع موجود به فکر درمان چشمان شوخان های بیشتری در سراسر کشور و مناطق محروم باشد. در شهرهای محروم جتی یک چشم پزشکی معتبر وجود ندارد و برای درمان بایستی به شهرهای دیگر مراجعه شود.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۰:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
بازم وزیرمحترم و دوستداشتنی بهداشت خداوند عمرش رو طولانی کند انشاالله
آخرین اخبار