جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ملت‌های دنیا با حضور خود نشان دادند که اسرائیلی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، لذا سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای عرب در بحرانی‌ترین شرایط باعث تأسف است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران امیرسرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت‌های دنیا با حضور خود نشان دادند که اسرائیلی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
  
وی افزود: آنچه که باعث تأسف است سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای عرب است که در بحرانی‌ترین شرایط سکوت اختیار کرده‌اند و دنیای اسلام این موضوع را برنمی‌تابد.
  
امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: مسلمانان جهان همان‌گونه که امام‌خمینی(ره) روز جهانی قدس را نام‌گذاری کردند، آن را روز وحدت مسلمین می‌دانند.
  
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توانایی‌ها و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ما ارتش آماده به کار است و به یاری خداوند این آمادگی خود را حفظ می‌کند و امروز ما آماده هستیم تا هرگونه تهدیدی را دفع کنیم و الحمدالله مشکلی در این زمینه نداریم.
  
وی درباره گروه تروریستی داعش اظهار داشت: ما اصلاً داعش را عددی حساب نمی‌کنیم و همین‌که به آن نام یک گروه هم بدهیم زیادی است.
  
امیر سرتیپ حیدری در پاسخ به خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره همکاری داعش با صهیونیست‌‌ها خاطر نشان کرد: داعش و صهیونیست‌ها در آدم‌کشی و جنایت کردن با همدیگر وحدت نظر دارند و در همبستگی با آمریکا یکی هستند.
  
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار