فتح‌آبادی: علی کریمی می‌تواند آینده مربیگری ایران باشد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که علی کریمی اسطوره فوتبال ایران می‌تواند در آینده یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران شود.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی کریمی در بهترین زمان ممکن از فوتبال خداحافظی کرد، او گفته که حتی نیازی به بازی خداحافظی هم ندارد، این صحبت علی کریمی هم می‌تواند نقاط مثبت داشته باشد و هم نقاط منفی، نقاط مثبت از این دید که این بازیکن بزرگ با غرور و در اوج از مستطیل سبز کنار رفته و نیازی به بدرقه ندارد و در اوج خداحافظی کرده و نقطه منفی از صحبت کریمی این است که هیچگاه در فوتبال ایران به اسطوره‌ها احترام گذاشته نمی‌شود و در هیچ زمانی برای بازیکنان بزرگ فوتبال احترام قائل نیستم و برای آنها بازی خداحافظی‌ در شان آنها برگزار نمی‌کنیم.
 
وی ادامه داد: احترام گذاشتن به اسطوره‌ها ، احترام گذاشتن به فوتبال ایران، تماشاگران باشگاه‌ها و روح فوتبال است که متاسفانه در فوتبال ما به این نکته بسیار مهم هیچ توجهی نمی‌شود و این موضوع جای تاسف دارد.
 
فتح‌آبادی گفت: کریمی بازیکن باهوش و با تکنیکی بود، تمام نقاط زمین را بخوبی می‌شناخت  و می‌دانست که در طول بازی باید چه‌کاری انجام دهد، او یک هافبک خلاق بود، اگر به جهان فوتبال و مربیان آن نگاهی آماری بی‌اندازیم متوجه می‌شویم که بازیکنانی با این شرایط ذهنی، می توانند مربیان بزرگ و موفقی باشند، حال شما فاکتور محبوب بودن را هم به این نکات اضافه کنید، کریمی  در بین تمامی هواداران فوتبال ایران بخصوص هواداران پرسپولیس از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این فاکتور هم می‌تواند برای آینده کریمی عاملی برای موفقیت محسوب شود.
البته کریمی در دوران باززی همیشه اعلام می‌کرده که هیچ علاقه‌ای به کار مربیگری ندارد، حالا آینده روشن می‌کند که تب فوتبال بازهم این بازیکن بزرگ را به سمت خود جذب می‌کند یا نه .

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار