"روز قدس" همایش جهانی "مرگ بر صهیونیست"

امیر سرتیپ اسماعیلی: داعش و اسرائیل هر دو از یک جنس هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) درباره همکاری داعش و اسرائیل گفت: درنده‌خویی این دو از یک جنس است و هر دو از یک‌جا نان می‌خورند و فرقی نمی‌کند که چه لباسی پوشیده باشند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم بسیار پرشور است و واقعا انگیزه و شور و هیجان خاصی می‌دهد.  

وی افزود: این حضور مردم نشان می‌دهد که حرف و دیگر نفس عمل ما همان سخن امام راحل است که فرمود روز قدس روز اسلام و روز پیامبر اعظم‌(ص) است.  

امیر اسماعیلی تصریح کرد: حرف عبادی ما این است که این روز مشرف به ماه مبارک رمضان و نماز جمعه است و این نشان می‌دهد حضورهای این چنینی در صحنه‌ها بسیار بهتر از حضور در میدان‌های کارزار است.  

وی افزود: این در حقیقت نشان دادن به اسرائیل نیست زیرا این یک رژیم جعلی است و ما نمی‌خواهیم به رژیم جعلی نشان بدهیم که چه می‌کنیم بلکه می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم اسرائیل؛ سگ دست‌نشانده آمریکا که چنین جنایت و درند‌ه‌خویی‌هایی می‌کند منتظر باشد که انشاءالله به زودی زود این درنده‌خویی‌ها به خودش برگردد.  

امیراسماعیلی در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران در حسن همکاری داعش با صهیونیست‌ها گفت: داعش اصلا اسلام نیست و تکفیری است و با اسرائیل همکاری می‌کنند چون از یکجا نان می‌خورند.  

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خاطر نشان کرد: فرقی نمی‌کند که درنده‌خویی چه لباسی پوشیده باشد این‌ها از اسلام و از مظلومیت و از کودک و از جامعه هیچ چیزی نفهمیده‌اند اینها حتی روی شیطان را هم سفید کرده‌اند.  

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: قدس ، حضور ، سرتیپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار