رییس جمهور سابق کشورمان گفت: هلوکاست واقعی این است که در فلسطین می‌گذرد و همه مردم دنیا می‌بینند و مستند است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در مورد مسئله فلسطین گفت: هلوکاست واقعی این است که در فلسطین می‌گذرد و همه مردم دنیا می‌بینند و مستند است. 
 
وی افزود: این هلوکاست واقعی است و نیازی به سندسازی و تبیلغات و فریبت کاری ندارد.
 
رییس سابق کشورمان تصریح کرد: همه مردم دنیا می‌بینند که در فلسطین نسل کشی اتفاق می‌افتد. 
 
وی ادامه داد: راه حل فلسطین همانی است که امام (ره) فرمودند و هر چه می‌گذرد می‌بینیم این حرف الهی بود که امام (ره) زد.
 
 احمدی نژاد تأکید کرد: موجودیت غیرمشروع،‌ غیرانسانی، اشغال‌گری و آدم کشی و تجاوز و تحمیل به ملت‌هاست و این موجودیت باید حل شود.
 
رییس دولت نهم و دهم با بیان اینکه  آنها نقشه کشیده‌اند که اگر بتوانند غزه را صاف کنند که در این صورت بحث فلسطین تمام است، گفت:  حالا یک تکه از اردن را می‌کَنند و به کرانه غربی می‌دهند و دو تا دولت درست می‌کنند و سر مردم شیره می‌مالند یا اگر شرایط بین‌المللی اجازه دهد، سراغ کرانه غربی می‌روند و آنجا را هم صاف می‌کنند.
 
احمدی نژاد خاطر نشان کرد: راه همان است که امام (ره) گفت: امروز ملت ایران و همه ملت‌ها به صحنه آمدند و  مسئله فلسطین نقطه وحدت همه انسان‌های آزادیخواه است و به فضل الهی مشکل به دست ملت‌ها حل خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز فلسطین صحنه قربانی شدن انسانیت است، تصریح کرد: امروز حقیقت انسانی زیر پای شیطان‌ها و شیطان‌صفت‌ها تکه پاره می‌شود.
 
وی تأکید کرد: مسئله فلسطین مسئله قوم قبیله و حتی مذهب نیست؛ بلکه یک مسئله انسانی است.
 
رییس جمهور سابق تصریح کرد: شیطان صفتانی که می‌خواهند همه دنیا را ببلعند و به اسارت بکشند صفت وجودی خودشان را در فلسطین به نمایش گذاشته‌اند.
 
وی افزود: صحنه‌ای که امروز در فلسطین می‌بینیم حقیقت نظام انگلیس است.
 
احمدی نژاد در پایان در خصوص ابراز علاقه مردم به وی گفت: ما خادم مردم هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار