فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص ارسال سلاح به گردان‌های عزالدین قسام گفت: باید شورای عالی امنیت ملی دستور دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" در حاشیه مراسم راهپیمایی در جمع خبرنگاران در مورد ظرفیت نیروهای مقاومت گفت: ظرفیت عملیاتی گردان‌های عزالدین قسام و نیروهای مقاومت، رژیم صهیونیستی را در استیصال قرار داده است. 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قطعا این حرکت منجر به شکست رژیم صهیونیستی خواهد شد.

امیرپوردستان در پاسخ به این سوال که آیا کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند به رژیم غاصب صهیونیستی کمک می‌کنند گفت: این روندی است که ما متأسفانه در دنیا شاهد هستیم و مجامع بین‌المللی به مأموریت و رسالت خود عمل نکرده‌اند و این می‌طلبند که ملت‌ها استحکام پیتا کنند.

وی افزود: بر اساس فرموده فرمانده معظم کل قوا ملت‌ها باید قوی شوند تا در برابر تهدیدات بایستند و باید به گونه‌آی باشند که بتوانند از حق خود دفاع کنند.

امیرپوردستان درباره حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: این درسی برای همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواه دنیاست که از ملت مسلمان ایران درس بگیرند و این حضور پرنشاط و شکوهمند را در صحنه داشته باشند و با این حضور خود دولت‌های خود را مجبور کنند در جهت خواست ملت‌ها حرکت کنند. 
 
وی در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنگاران در مورد نامه محسن رضایی به فرمانده گردان‌های عزالدین قسام مبنی بر اینکه سلاح‌ها را از دل سنگ هم باشد به شما خواهیم رساند گفت: این موضوع را از آقای رضایی بپرسید، به ما باید شورای عالی امنیت ملی دستور بدهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حاشیه ، مراسم ، قسام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار