اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعزام زائران تمتع از 19 ایستگاه پروازی/ زائران 13 استان می‌توانند مدینه اول بودن را انتخاب کنند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:زائران13 استان کشور که از 3 ایستگاه پروازی تهران،اصفهان و خراسان اعزام می شوند، می‌توانند مدینه اول یا مدینه بعد بودن را انتخاب کنند.

 سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه پروازهای امسال تمتع از19 ایستگاه پروازی انجام می‌شود گفت: زائران 32 استان کشور در ین 19 ایستگاه پروازی توزیع شده‌اند.

وی در ادامه افزود:زائران13 استان کشور که از 3ایستگاه پروازی تهران اصفهان و خراسان اعزام خواهند شد می توانند انتخاب کنند که به صورت مدینه اول یا مدینه بعد اعزام شوند.

اوحدی تصریح کرد: این 13 استان شامل تهران، ،چهارمحال بختیاری، سمنان، لرستان، مرکزی، قم، کاشان، قزوین، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و البرز هستند.
 
وی با اشاره به این که محدودیت مدینه اول و مدینه دوم بعد بودن به ساعت پروازی بستگی دارد،بیان داشت:این موضوع از سوی عربستان به ما اعلام می‌شود که امسال با مذاکرات فراوان توانستیم برای 8 استان به ایستگاههای پروازی اضافه کنیم.

اوحدی در پایان خاطرنشان کرد:سال گذشته فقط ایستگاه پروازی به عنوان تنها ایستگاهی بود که زائران از طریق این ایستگاه پروازی می توانستند از مزیت مدینه اول بودن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تمتع ، حج ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام علیکم
تو رو خدا نمیگم حج نرید اما اگه رفتید هیچی از عربستان خرید نکنید .....آیا نمیبینید که پولهای عربستانی خرج کشتار مسلمانان در نقاط مختلف میشود....
آخرین اخبار