وزیر دارایی رژیم‌صهیونیستی: فرودگاه لس‌آنجلس ده برابر از فرودگاه تل‌آویو خطرناک‌تر است

"لاپید"، وزیر دارایی کابینه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به لغو پرواز شرکت‌های هواپیمایی آمریکا به فرودگاه بین‌المللی تل آویو گفت فرودگاه لس آنجلس ده برابر خطرناک تر از فرودگاه تل آویو است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، وزیر دارایی کابینه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به لغو پرواز شرکت‌های هواپیمایی آمریکا به فرودگاه بین‌المللی تل آویو گفت فرودگاه لس آنجلس ده برابر خطرناک تر از فرودگاه تل آویو است.

 یاییر لاپید درباره اینکه آیا لغو پرواز شرکت‌های بزرگ هواپیمایی دنیا باعث آسیب رسیدن به اقتصاد اسرائیل می‌شود یا نه گفت نه، ما اقتصادی قوی داریم و در چند سال گذشته، به صورتی مداوم موفقیت داشتیم. ما می‌توانیم عملیات را به مدتی بسیار طولانی‌تر ادامه بدهیم.

وی گفت در واقع فرودگاه لس آنجلس ده برابر خطرناک تر از فرودگاه بن گورین است زیرا ترافیک آنجا ترافیک هوایی به مراتب بیشتر از فرودگاه ماست.

وی با رد شلیک راکت به سوی فرودگاه بن گورین گفت این راکت بیش از یک مایل آن سوتر افتاده است. بسیاری از کارشناسان سازمان هوانوردی آمریکا نیز گفته‌اند که می‌توان پروازها به این فرودگاه را از سر گرفت. من نیز به همه توصیه می‌کنم که بیایند. 

لاپید درباره هشدار آمریکا به شهروندان خود برای سفر به سرزمین‌های اشغالی گفت من دیدگاه‌های آمریکا را درک می‌کنم ولی اینجا امن است و مردم احساس امنیت می‌کنند. اکنون عملیات نظامی گسترده‌ای را پشت سر می‌گذاریم ولی باید بگویم اینها مشکلی برای اسرائیل به شمار نمی‌آید. البته امیدوارم حرفهایم در فرودگاه لس آنجلس به کسی برنخورد، هر چقدر که با پرواز در آنجا احساس امنیت می‌کنید، در اینجا هم خواهید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار