بخشدار کجور گفت: از آنجایی که روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل (ره) است که ایشان آنرا برای دفاع از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین نامگذاری کرده اند همه آحاد مردم در این مراسم شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، سید نادر موسوی زاده ضمن بیان این مطلب افزود: روز قدس متعلق به تمام جهان اسلام و بیعت مجددی از سوی ملتهای جهان با مردم بی دفاع فلسطین محسوب می شود.


بخشدار کجور تصریح کرد:روز جهانی قدس، روز فریاد آزادی خواهی و گرامیداشت خون هزاران شهید و یادآور رنجهای میلیون ها آواره فلسطینی است که امروز از مشت های گره شده مردم ایران و امت اسلامی شنیده می شود.


موسوی زاده با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است،خاطر نشان کرد: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین بوده و روز تجلی آزادی انسانیت است که با تدبیر امام راحل روز جهانی قدس تبدیل به روز برائت از مشرکین شده است.


بخشدار کجور جهاد و مقاومت را تنها راه مبارزه با رژیم غاصب اسراییل و آمریکا دانست و گفت: هیچ سازش و پیمانی با کشورهای خونخوار استکبار بویژه آمریکا به آزادی بیت المقدس کمک نمی کند بلکه سیطره اسراییل را بیشتر می سازد.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان ادامه داد:دشمنان سال‌های متمادی است که سعی می‌کنند تا مسئله قدس را در اذهان جهان به فراموشی بسپارند اما هر سال در روز قدس این بیداری دو چندان می شود.


موسوی زاده با اشاره اهمیت بیشتر راهپیمایی روز قدس امسال یادآور شد: امسال با توجه به حمله وحشیانه اسرائیل غاصب به مردم غزه،مردم مسلمان ایران و تمام جهانیان حضور قاطع خود را در این راهپیمایی اثبات کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: روز ، قدس ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.