وقوع درگيری‌های شديد در مناطق مختلف قدس اشغالی/ ده‌ها زخمی در درگیری‌های مسجدالاقصی

درگيری‌های شديد در مناطق مختلف کرانه باختری در جریان است و در عین حال در حمله نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری با فلسطینیان در باب حطه و باب المجلس 30 فلسطینی مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الاقصی از درگیری های شدید در منطقه "راس العامود" در قدس اشغالی خبر داد. 

ده ها نفر از جوانان فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک "باب حطه" داخل مسجد الاقصی زخمی شدند. این درگیری ها همچنان ادامه دارد. 

جوانان فلسطینی در وادی الجوز در نزدیکی قدس اشغالی هم با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. در جبل المکبر واقع در قدس اشغالی هم درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست شدت گرفته است. در همین حال رژیم صهیونیستی به خبرنگاران اجازه نداد از درگیریها در قدس خبر تهیه کنند.

گروههای فلسطینی از مردم کرانه باختری و قدس خواسته اند پس از نماز جمعه به خیابانها بیایند و در حمایت از نوار غزه با اشغالگران درگیر شوند.

در همین حال فوزی برهوم سخنگوی حماس شجاعت جوانان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست را در گذرگاه قلندیا ستود و خواستار استمرار و گسترش آن شد.

در درگیریهای قلندیا در کرانه باختری تاکنون چهار فلسطینی به شهادت رسیده اند. بیمارستان رام الله از فلسطینیان خواست برای کمک به مجروحان درگیریها جهت اهداء خون مراجعه کنند. 

شبکه تلویزیونی الاقصی همچنین از وقوع درگیری های سخت میان جوانان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی در منطقه "ابو دیس" واقع در قدس اشغالی خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار