دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی خود را برای ارسال کمک های فوری پزشکی و درمانی به مردم فلسطین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم برشمردن حملات صهیونیستی به ساکنان نوار غزه، با احساس مسوولیت در برابر سلامت مسلمانان بی پناه آن منطقه، آمادگی خود را برای انجام هرگونه کمک و مساعدت پزشکی اعلام می دارد.


در متن این بیانیه آمده است:بار دیگر مظلومیت مسلمانان در برگی دیگر از تاریخ رقم خورده و زنان و کودکان بی دفاع ساکن نوار غزه،آماج حملات دژخیمانه نیروهای صهیونیستی قرار گرفته اند که تصاویر آن،دل همه انسان‎های آزاده را در گوشه گوشه این کره خاکی به درد آورده است.


این بیانیه می افزاید:درد مظلومیت نه نژاد می شناسد و نه زبان و قومیت و هر دل و ذهن بیداری، با آن همدل و همدرد می شود و فریادهای مسلمانان و سایر انسان های آزاده دنیا در اعتراض به این ظلم آشکار، نمودی گویا از همبستگی در برابر ستم صهیونیستی است که این روزها در آستانه روز جهانی قدس رقم خورده است.


در ادامه این بیانیه آمده است:جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز که همواره دغدغه امنیت سلامت بشر را سرلوحه عمل خویش قرار داده است،عمق درد جانکاه مردم مظلوم فلسطین را احساس کرده و بدین وسیله همدلی و همراهی خود را با آنان اعلام می‌دارد و ارسال کمک‎های فوری پزشکی و درمانی به مردم فلسطین، را مسوولیت مشترک همه نهادهای بین المللی و کشورهای اسلامی می داند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمادگی ، جامعه ، پزشکی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.