معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 350 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در حال ساخت است و در حال حاضر ساخت 270 هزار واحد به پایان رسیده و190 هزار واحد مسکونی در مرحله فروش اقساطی و صدور سند است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛جواد حق شناس گفت: در حال حاضر عملیات ساخت 270 هزار واحد مسکونی به پایان رسیده و از این تعداد نیز 190 هزار واحد مسکونی به مرحله فروش اقساطی و صدور سند رسیده است.

وی اظهارداشت: بر اساس آمارها 16 درصد جمعیت کشور در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر ساکن هستند که تعداد این شهرها یک هزار و 150 شهر است.

وی از کیفیت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان قزوین اظهار رضایت کرد و گفت: نحوه ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان قزوین به لحاظ کیفیت و نوع ساخت و ساز واحدها و نوع مالکیت ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

حق شناس تصریح کرد: در استان قزوین پنج هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن اجرا شده که تاکنون چهار هزار و 700 واحد آن به پایان رسیده و سه هزار و 600 واحد در مرحله فروش اقساطی است.


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یادآورشد: در سال جاری 20 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد ساخته می شود که از این تعداد حدود شش هزار واحد بصورت جدید تعریف شده و هفت هزار واحد نیز امسال تکمیل شده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.


این مقام مسئول بیان کرد:مسکن مهر در دوران پایانی است و در دوره جدید در حال مطالعه طرح جامع هستیم که بر اساس آن برنامه اجرایی تعریف می شود.


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: بیشتر احداث ها توسط بنیاد مسکن خود مالکی است که خوشبختانه با کمترین خطا کار شده و از نظر جانمایی نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

برچسب ها: واحد ، مسکونی ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.