اطرافیان افراد معلول از نظر بدنی تحت فشار قرار می‌گیرد و در طولانی مدت برای خودشان نیز مشکل پیش می‌آید که برای جلوگیری از این مشکلات صندلی چرخدار سبکی طراحی شده است.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، همانطور که اطلاع دارید در حال حاضر صندلی‌های چرخ دار متنوعی وجود دارد که زندگی را برای افرادی که نیاز به این صندلی‌ها دارند راحت تر کرده است اما شرکتی ادعا می کند، توانسته است، سبک‌ترین صندلی چرخدار الکتریکی جهات به نام zinger با بسازد.



این صندلی توسط  coxworth ساخته شده است. وزن آن 38 پوند( 17 کیلوگرم) می‌باشد دارای باتری با ولتاژ 36 است. وزن این صندلی نسبت به صندلی‌های دیگر که کم وزن ترین آنها 45 تا 50 پوند(20 تا 32 کیلوگرم) است، بسیار سبک است.

 این صندلی چرخ دار مانند بعضی دیگر از صندلی‌های چرخ دار تاشو است و دارای جدیدترین امکانات روز همانند دیگر صندلی‌های جدید است اما سرعت این صندلی بالاتر 6 مایل در ساعت(9.7 کیلومتر/ ساعت) است و کم وزن بودن آن مزیتی بسیار زیادی دارد.

 این صندلی به علت کم وزن بودنش به کسانی که از افراد معلول مراقبت می کنند، بسیار کمک می کند و فشار کمتری را به آنها وارد می کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: صندلی ، فناوری ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار