تبریز/

اختصاص رتبه برتر هیات ژیمناستیک کشور توسط آذربایجانشرقی

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجانشرقی گفت : آذربایجانشرقی رتبه برترین هیات ژیمناستیک کشور را در سال 92 به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، حمید بخشایی در در سومین نشست روساء هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی افزود : آذربایجانشرقی با کسب 1169 امتیاز به عنوان برترین هیات ژیمناستیک کشور در رده نخست ایستاد و برای اولین بار بالاتر از استان مازندران قرار گرفت.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجانشرقی تصریح کرد : در سال 92 به جهت کم شدن تعداد رقابتهای قهرمانی کشوری مجمع هیاتهای ژیمناستیک شمالغرب کشور با محوریت تبریز تاسیس و این مجمع به برگزاری اردوهای مشترک ، رقابتهای مشترک و تبادل مربی می پردازد.

 وی افزود : با اجرای طرح اجباری شدن ژیمناستیک در مقطه دوم ابتدایی تعامل نزدیکی با آموزش و پرورش استان و نواحی 5 گانه تبریز بوجود آمده و در این طرح بیش از 54 مدرسه در تبریز تحت پوشش هیات قرار گرفته و در پایان سال تحصیلی 600 ورزشکار استعدادیابی شده و در کلاسهای ژیمناستیک هیات ژیمناستیک و آموزش و پرورش دوره های بعدی را طی میکنند.

حمید بخشایی تصریح کرد : کمیته شهرستانهای هیات فعالترین بخش هیات بوده و در تمامی شهرستانها ژیمناستیک فعال بوده در دومین گام در حال تجهیز شهرستانها هستیم.

بخشایی افزود : 7 ورزشکار از آذربایجان‌شرقی در اردوهای تیمهای ملی حضور دارند و در سال 92 ژیمناستیک آذربایجانشرقی قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ برتر ترامپولین با شهرداری تبریز و نائب قهرمان نوجوانان کشور را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: هیات ، ژیمناستیک ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.