حمید استیلی، سر‌مربی تیم فوتبال راه‌آهن از انجام بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال جوانان ایران در روز شنبه چهارم مرداد خبر داد.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه توانستیم در فرصت کوتاهی که مدیریت باشگاه راه‌آهن تغییر کرد و ما در راس این باشگاه قرار گرفتیم. 6 بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده و انجام دهیم. روز شنبه چهارم مرداد هم قرار است که به مصاف تیم‌های فوتبال جوانان برویم این دیدار می‌تواند محکی خوب ما برای حضور در مسابقات لیگ برتر این فصل باشد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: در آخرین بازی مقابل شهرداری اردبیل به نتیجه 2بر 2دست پیدا کردیم.البته نتیجه در بازی‌های تدارکاتی چندان مهم نیست، هدف رسیدن به هماهنگی تیمی و دست یافتن به نقاط مثبت و منفی نیز است فکر می‌کنم تا حد زیادی نقاط ضعف نیز بر ما روشن شده باشد.

وی تصریح کرد: اردوی خوبی را در شهر سرعین پشت سرگذاشتیم ارتفاع زیاد این شهر و شرایط محیطی آب و هوایی سرعین امکان خوبی برای رسیدن به آمادگی جسمی به بازیکنان می‌دهد.

حمید استیلی گفت: فصل جدید مسابقات بزودی آغاز می‌شود، زمان زیادی نداریم، پس باید از تمامی فرصت‌ها استفاده کنیم، شروع فصل برای ما بسیار اهمیت دارد، امتیازهای آغازین فصل می‌تواند در ادامه فصل کمک بزرگی برای ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار