اصفهان/

بیانیه کانون بسیج استادان به مناسبت روز جهانی قدس

کانون بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ایی صادر کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان در بخشی از این بیانیه آمده است :. به فضل الهی هر روز بیداری و آگاهی مردم آزاده در برابر جهان و در ازای انزجار آنان از قتل و کشتار مردم غزه رژیم صهیونیستی موجب خرسندی مردم مقاوم در غزه شده است.

این بیداری و حرکت مردم در هر کشورهای و قاره ها بصورت خود جوش و گسترده موجب رعب و وحشت قدرت های استکبار شده است به گونه ای که با تمام قوا در جهت عدم پوشش خبری و انکار آن هستند.

بسیج استادان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن ابراز حمایت از مقاومت الهی مردم غزه در برابر انزجار از جنایات و نسل کشی فلسطینیان توسط دولت غاصب و فاقد هویت صهیونیستی از یک سو آمادگی کامل خود جهت هر گونه مساعدت و کمک به مردم غزه بویژه در امور پزشکی و درمانی مجروحان را اعلام می نماید و از سوی دیگر از مسئولان خودم و مورد وثوق ملت در دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهد که از تمام قوای خود جهت فشار بر غاصبان صهیونیستی و رساندن صدای مظلومانه مردم غزه در سازمان ها و مجامع رسمی بین المللی اقدام نماید .

همچنین از ملت رشید ایران اسلامی دعوت می نماید با لبیک به منادی آزادی قدس ،حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پا به پای مردم آزادی خواه جهان شرکت نمایند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.