با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

برای سعادت و سربلندی کشور عزیزمان باید عصای دست همدیگر بود نه مخرب و خموشی روشنی فردا‌ها/کشور نیازمند امنیت است

دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای انزجار شدید از رفتار بعضی گروه‌های خود سر اعلام داشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه تشکلهای دانشجویی استان فارس در حمایت از تیم مذاکره کننده به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس به شرح زیر است:

به نام خداوند بصیر
 
خداوند متعال درسوره حجرات می‌فرمایند ((یا ایها الذین آمنو اجتنبو کثیرامن الظن، ان بعض الظن اثم)) (ای کسانی که ایمان آورده‌اید از سو ظن نسبت به یکدیگر دوری کنید که برخی از این سو ظن‌ها گناه و معصیت است)) ملت عزیز و قهرمان ایران در پی برگزاری انتخابات پر شور ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ که منجر به خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری شد و روی کار آمدن دولت بر آمده از خواست ملت و تغییر سیاستهای غلط و ویرانگر دولت قبل امید به حل مشکلات داخلی و مشکلات و معضلات خارجی با دولتهای زورگویی خارجی افزایش چشمگیری یافت و در همین زمینه سرپرستی تیم مذاکره کننده به دیپلمات با سابقه و متعهد جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف که اکنون وزیر خارجه شده بود سپرده شد و با تلاش شبانه روز خود و تیم مورد اعتماد ملت و رهبری انقلاب موفق به دستیابی به توافقی نسبی با دولتهای زورگوی جهانی شد. از‌‌ همان روز اول عده‌ای از دوستان داخل کشور که منافع جناحی و اقتصادی خود را که در این سال‌ها با استفاده از تحریم‌ها جیب مردم را خالی کرده و با استفاده از رانتهای کلان میلیارد‌ها تومان از بیت المال را به تصاحب کرده‌اند، در خطر دیدند و با شانتاژ خبری و برگزاری همایشهای رنگارنگ از دلواپسان تا خط قرمز و انواع تهمت و توهین‌ها به تیم مذاکره کننده سعی کردند این موفقیت‌ها را لکه دار و شاید حتی خیانت بنامند. اکنون و با اتمام این دور از مذاکرات نیز، باز هم ساز خود را کوک کرده‌اند تا شاید از این کلاه مخالفت نمدی برای خود بدوزند و تنها چیزی که برایشان کوچک‌ترین اهمیتی ندارد منافع ملی و امنیت کشور عزیزمان است.اما اینان که خود را دلواپس می‌نامند کیستند؟ دلواپس چه هستند؟ دلواپس کدام منافع؟ منافع ملی یا ادامه رانتهای کلان گذشته؟ آنان دلواپسند...  . گویی که ندای رهبر معظم انقلاب را هم نمی‌شنوند که فرموده‌اند: اعتدال شعار بسیار خوب و مورد تأیید است زیرا افراط همواره محکوم است، و به تیم مذاکره کنندهٔ کشورمان اعتماد داریم و مطمئن هستیم که آن‌ها به دست اندازی حقوق کشور و ملت و کرامت ملت ایران راضی نخواهند شد و اجازهٔ چنین کاری را نیز نخواهند داد و به مسئولان بلند پایه دولت اعتماد دارم،...

 رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند به پیش، به پیش برای رسیدن به قلهٔ رفاه و سعادت، برای عقب نیفتادن ازکاروان در حال رشد و پیشرفت دهکدهٔ جهانی...  دلواپسان کیستند که حتی فرمان رهبر معظم انقلاب را نمی‌خواهند بشنوند،آیا نمی‌دانند مخالفت و همراه نبودن با برنامه‌های دولت بر آمده از رای ملت، بی‌اعتنایی به فرمان مقام معظم رهبری است؟ آیا نمی‌دانند حرکتهای مخرب و نسنجیده آن‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است؟ چه باید کرد؟ به راستی چه باید کردو چرا دلواپسان به کسی پاسخگو نیستند؟ چرا نیروی پر توان بخشی از جوانان کشور علاوه بر ناکارامدی و سکون خود نیروی بالاقوه بخشی از کارگزاران دولت را به خود مشغول و از حرکت مؤثر باز می‌دارند؟ دلواپسانی که امروز دایه مهربان‌تر از مادر شدند و به خود اجازه داده‌اند از رهبری پیشی گرفته و تحت عنوان همایش‌های رنگارنگی چون "خط قرمز" خود را در مقام تعیین تکلیف برای دولت و ملت می‌دانند و به محکوم کردن تیم مذاکره کننده‌ای می‌پردازند که مورد تأیید و حمایت مستقیم و صریح رهبری می‌باشد بهتر نیست به فکر معضلات و مشکلات بی‌شماری باشند که امروز بر سر راه جوانان استان قرار دارد؟ بهتر نیست دلواپس بی‌کاری و تعطیلی صد‌هاکارخانهٔ صنعتی، رشد آمار اعتیاد و جرم جنایت استان باشند؟ بستر‌هایی که در این سال‌ها بر روی مردم این مرز و بوم بسته شده دلواپسی ندارد اما حل معضلات کلان مملکتی در عرصه بین الملل که با پشتیبانی و هدایت لحظه به لحظه مقام معظم رهبری انجام می‌گیرد در گرو دلواپسی شماست؟ تا به کی ملت ایران تقاص تفکرات متحجرانه شما راباید پس بدهند؟

دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن انزجار شدید از رفتار بعضی گروه‌های خود سر اعلام می‌دارد که کشور نیازمند امنیت است، امنیت در همه زمینه‌ها، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... اگر سعادت و رفاه جامعه مورد نظر است، که هست، بایستی اختلافات، تعصب های خشک و بیجا و بد اندیشی را کنار گذاشت و فضایی پر ازاتحاد، صدق و صفا و صمیمیت را به وجود آورد و برای سعادت و سربلندی کشور عزیزمان عصای دست همدیگر بود نه مخرب و خموشی روشنی فردا‌ها. 
باشد که رستگار باشیم.  
الم یعلم‌بان الله یری
 
انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت
انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
تشکل دانشجویی اصلاح طلب امید ایران دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
تشکل دانشجویی آفتاب دانشگاه علوم و تحقیقات فارس
تشکل دانشجویی وحدت نو اندیشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا
تشکل دانشجویی زاگرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان
کانون نشر اندیشه‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
کانون اندیشه سازان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد
تشکل دانشجویی موعود دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروز آباد
تشکل دانشجویی وصال۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا

انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، دانشجو ، رهبر ، کشور ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار