شهرکرد/

روز قدس و موج بیداری اسلامی، قاموس صهیونیسم و امپرالیسم را برای همیشه در هم می پیچید

در اطلاعیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، آمده است: روز قدس و موج بیداری اسلامی، قاموس صهیونیسم و امپرالیسم را برای همیشه در هم می پیچید.

اطلاعیه بسیج جامعه زنان استان با اشاره به سخن معروف حضرت امام خمینی(ره) " روز قدس روز اسلام است"،  و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،" روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان ، حرف حقی را که استکبار بیش از شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود ، فریاد می کنند". آغاز شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حمد و سپاس خدای قادر و متعال را که به ملت های مسلمان توفیق درک لیالی قدر و روز قدس را که از ایام الله است عنایت فرمود . سپاس خدایی را که همواره پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان بوده و بر طبق وعده ای که فرموده به آنان برتری بخشیده است . به راستی چنین خدایی پرستیدنی است ، خدایی که ((انتفاضه سنگ )) را به ((انتفاضه موشک )) مبدل می گرداند ، خدایی که هیمنه ارتش های تا دندان مسلح را فرو می ریزد ، خدایی که وحشت و ترس از رودررویی با رزمندگان را در دل دشمنانش می نشاند، آری هر چه هست اوست و دیگر هیچ ...

روز قدس فرصتی است تا مسلمانان جهان با ابزار نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپرالیسم برای همیشه در هم پیچیده شود .

روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است . مروری بر وقایع و حوادث تاریخی از ابتدای اشغال سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمین جهان نشان می دهد رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل تنها منطقش کشتار و غارت مردم و رودررو با رزمندگان مقاومت به نبرد بپردازد لذا ناجوانمردانه مردم بی دفاع را زیر آتش بمب و توپخانه قرار داده اما دست قدرت الهی مقدر فرموده است تا مستضعفین و مظلومان بر مستکبرین و زور گویان تفوق یابند .

اما ناجوانمردانه تر از رژیم صهیونیستی رژیم های دست نشانده دولت های عربی منطقه و مجامع بین المللی داعیه دار به اصطلاح حقوق بشر و پیروان شعار (( نه غزه و نه لبنان )) هستند که با سکوت خفت بارشان شریک جرم قتل عام زنان و کودکان گشته اند .

با این حال اگر چه ملت مظلوم فلسطین صدمات مادی و انسانی فراوانی متحمل شده اند اما در عمل ثابت کرده اند که تعداد کشته ها و زخمی ها تعیین کننده پیروز میدان نبرد نبوده و نخواهد بود . (( آنچه پیروزی را رغم می زند میزان استقامت و پایداری بر اساس روح ایمان و اعتقاد به خدای متعال است که بحمد الله ملت فلسطین نه تنها دارای چنین روحیه ای است بلکه این ملت پس از گذشت 60 سال تبدیل به اسطوره مقاومت شده است .

انتفاظه موشکی مردم غزه نشان داد بیداری اسلامی و برخلاف تصور سردمداران استکبار بعد از سرکوب انقلاب  مصر تلاش های مذبوحانه گروهکی مانند داعش ، همچنان در سراسر جهان اسلام زنده و پویاست و علیرغم خواست دولت های مزدور غربی به پشتیبانی مردم غزه برخاسته اند .

اکنون فرصت برای حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین فراهم گشته و وظیفه حکم می کند تا با تمام توان در روز قدس شکست سنگین دیگر را برپیکر شکننده رژیم صهیونیستی وارد سازیم .

مردم مظلوم غزه امسال ماه رمضان را با آتش و دود افطار می کنند و روزی نیست که پیکر پاره پاره دهها کودک ، زن نوجوان و پیر بی دفاع را تشییع نکنند به راستی مدافعان حقوق بشر کجایند آنانی که با هر دروغی بر ضد ملت مسلمان ایران زبان دراز می کنند آیا وحشی گریهای صهیونیس ها را نمی بینند .

امسال در آستانه ورود به حماسه عظیم روز قدس ، قلوب همه مردمان آزاده جهان بویژه مسلمانان ، داغدار فجایعی است که در غزه می گذرد . هنوز زخم تروریستهای تکفیری در سوریه و جنایت های گروه داعش در عراق التیام نیافته است که رژیم جلاد صهیونیستی حمله وحشیانه خود را به زنان و کودکان مظلوم و بی پناه غزه از سر گرفته است . ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی نیز همچون سال های گذشته با حضور پر شور خود در راه پیمایی روز قدس پایه های کاخ پوشالی سران فاسد و فاسق اسرائیل را فرو خواهند ریخت .گر چه قلوب داغدار ما از فجایع غزه ، عراق و سوریه ما را برآن می دارد که امسال بسیار باشکوهتر از سنوات قبل در راهپیمایی روز قدس حضور یابیم .

امسال رسا تر از همیشه فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا سر خواهیم داد و نام فلسطین عزیز را در گوش سنگین استکبار فریاد می زنیم .

سازمان بسیج جامعه زنان استان نیز ضمن همدردی و حمایت از مردم مظلوم غزه بویژه زنان و کودکان ، خشم و انزجار خویش را از اقدام وقیحانه رژیم اشغال گر قدس اعلام می دارد .و سکوت بی شرمانه مجامع بین المللی و نهاد های مدافع حقوق بشر را در برابر جنایات روز افزون صهیونیست ها محکوم کرده و این فاجعه دردناک را به مادران داغدار و کودکان بی پناه فلسطینی تسلیت گفته و با انان همدردی می نماید .

وعده گاه همه مردم روزه دار ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس ./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.