شهرکرد/

قتل عام فلسطینیان، وحشیگری مدرن رژیم منحوس و پلید صهیونیستی است

حقوقدانان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه از جنایات رژیم اشغالگر قدس، اعلام برائت و بر حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تأکید کرده اند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان چهارمحال وبختیاری با صدور اطلاعیه، خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات جنگی شده است.

این اطلاعیه با جمله ای از حضرت امام خمینی(ره)، اینگونه آغاز می شود:
روز قدس روز اسلام است. (حضرت امام خمینی (ره)
اکنون که در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان(روز قدس) قرار داریم و این روز یادآور عظمت قدرت اسلام و مسلمین و میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) می باشد؛ متاسفانه از یک طرف شاهد هجوم ددمنشانه و وحشیگری مدرن رژیم منحوس و پلید صهیونیستی از زمین و هوا و دریا به مردم مظلوم و بی دفاع غزه بوده و از طرف دیگر شاهد سکوت مرگبار و خفت بار اعراب و سردمداران زر پرست و زورپرست منطقه می باشیم.

در این برهه حساس از زمان، داعیه داران حقوق بشر تنها نظاره گر نسل کشی و هدف قرار دادن آمبولانس ها و بیمارستان ها و زنان و کودکان بیگناه هستند و با بستن چشم بر حقیقت، لکه ننگ دیگری بر پیشانی تاریخ سراسر جنایت استعمارگران و چپاولگران می افزایند.

ما اعضای جامعه بسیج حقوقدانان استان چهارمحال و بختیاری ضمن لبیک به ندای رهبر فرزانه جهان اسلام حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، علاوه بر شرکت پر شور و همه جانبه در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه و همگام با مردم ولایتمدار، حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای فلسطین اعلام کرده و از این همه جنایت اعلام برائت می کنیم و تقاضای محاکمه سران رژیم اشغال گر قدس در دادگاههای بین المللی به خاطر این همه جنایات جنگی را داریم و از خداوند قهار، ریشه کنی این غده سرطانی و آزادی هرچه زودتر قدس عزیز و مردم مظلوم سراسر جهان هستی خصوصاً سرزمین های اشغالی را از چنگال ستمگران و خونخواران وخون آشامان خواستاریم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.