کرمان/

بیانیه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با صدور بیانیه ای از عموم مردم به ویژه جامعه زنان همیشه در صحنه دعوت کرد مثل همیشه با حضور همه جانبه در راهپیمایی روز جهانی قدس ، انزجار خود را رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس یکی از ابتکارات و دوراندیشی های حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین که با وحدت همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان همراه است.

امروز موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه بارقه های عدالت خواهی و صهیونیسم ستیزی را فریاد می زند.

حملات نظامی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می پیوندد که کشورهای سوریه ، عراق ، لبنان و ... در معرض تهاجم وحشیانه گروه های تکفیری و سلفی از جمله داعش قرار گرفته اند و رژیم منحوس صهیونیستی مدل تکراری استفاده از غفلت افکار عمومی جهان را برای نیل به مقاصد پلیدش ادامه می دهد و صدها زن و کودک را قتل عام کرده است.

پس همه مسلمانان موظفند با توجه به فرموده رسول اکرم(ص)" من اصبح ولم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم" به حمایت از مسلمانان و ستمدیدگان فلسطین در ماه میهمانی خدا که در سخت ترین شرایط و محاصره همه جانبه به سر می برند ، کمک کنند و حداقل حمایتی که می توان انجام داد با حضور در راهپیمایی و حمایت قلبی و زبانی خود از فلسطینیان و انزجار و تنفر از اشغالگران است.

ملت های بیدار جهان امروزه در یافته اند حمایت استکبار جهانی از اشغالگران قدس تابع منطقی نیست و آنان ستمگرانی هستند که به هیچ کس رحم نمی کنند و ظالمانه زنان و کودکان و مردم فلسطین را در ماه مبارک رمضان قتل عام می کنند.

اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ضمن همدردی با زنان ، مادران و خانواده های فلسطینی که هر روز به رغم سکوت دولت های غربی ، جنازه به خون غلطان کودکان معصوم و بی گناه خویش را به دوش می کشند و فریاد هیهات من الذله سر می دهند ، این جنایات اسرائیل را محکوم و همچون دیگر آحاد ملت سرافراز و بزرگوار ایران حمایت خود را از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف اعلام می دارد و از همگان بالاخص جامعه زنان همیشه در صحنه درخواست دارد که مثل همیشه حول محور ولایت ، با وفاق ملی وحضور همه جانبه در راهپیمایی روز قدس ، انزجار خود را از این رژیم جعلی اعلام کنند./ز


برچسب ها: بیانیه ، بانوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.