اصفهان/

بیانیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت روز قدس

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه‌ای، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد که همه طلایی پوشان و طلایی دلان همگام با اقشار مختلف مردم برای محکوم کردن این جنایت‌ها و حمایت از مردم فلسطین در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان در بخشی از این بیانیه آمده است:

در آستانه روز جهانی قدس رژیم نامشروع صهیونیستی جنایات فجیعی را در همه ابعاد علیه مردم بیگناه و مظلوم فلسطین و غزه مرتکب شده که تاکنون صدها کودک، زن و سایر شهروندان را در نوار غزه به شهادت رسانده و هزاران مجروح برجای گذاشته است و نشان داده که یکی از کثیف ترین و جنایتکارترین رژیم های تاریخ بشریت است.

در آخرین جمعه ماه رمضان مردم ایران و مسلمانان و آزادگان حامی مردم مظلوم فلسطین در جهان با قلبی اندوهبار از جنایات خونبار صهیونیست‌های ددمنش اعتراضشان را علیه این جنایتکاران به جهانیان نشان خواهند داد و برای نابودی اسرائیل جنایتکار دعا می کنند.

مدیران، پرسنل، ورزشکاران و هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همراه با سایر ایرانیان و آزادگان جهان برای محکوم نمودن جنایتکاران رژیم صهیونیستی، حامیانش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت خواهد نمود.

زنده باد فلسطین و زنده باد قدس عزیز

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.