رئیس اداره فرهنگی منطقه 13 نمایشگاه فصل نیایش را زمینه‌ساز توسعه و ترویج آیین و معنویت ماه مبارک رمضان دانست و افزود: وجود غرفه‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی از یک سو و اجرای فعالیت های ورزشی در بخش مجزا موجب شده تا به امروز استقبال خوبی را از شهروندان شاهد باشیم.

منتظرالمهدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه نمایشگاه فصل نیایش فرصتی مناسب برای استفاده از ظرفیت های محلی است افزود: در اکثر بخش‌های این نمایشگاه به جای استفاده از پیمانکار و صرف هزینه های هنگفت، از ظرفیت‌ها و نیروهای محلی بهره برده‌ایم.
 
وی اظهار داشت: محله‌هایی همچون امامت، نیروی هوایی، زینبیه، آشتیانی، اشراقی، دهقان، زاهدگیلانی و حافظیه از جمله محله‌هایی هستند که تا به حال همکاری خوبی را در بخش‌های مختلف این نمایشگاه داشته‌اند.
 
استفاده از ظرفیت‌های محلی و تعامل با سراهای محله در برگزاری این نمایشگاه علاوه بر کاهش هزینه‌ها، فرصت معرفی بیشتر سراها و فعالیت‌های آن‌ها را برای شهروندان فراهم می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه علاوه بر کاهش هزینه‌ها، فرصت معرفی بیشتر سراها و فعالیت های آن‌ها را برای شهروندان فراهم می‌کند.
 
رئیس اداره فرهنگی منطقه13 ادامه داد: این نمایشگاه البته تا پایان تابستان ادامه دارد و هر شب از ساعت 19 تا 24 میزبان اهالی منطقه 13 است.
 
منتظرالمهدی تصریح کرد: این نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت و با عنوان " داستان تابستان " تا پایان شهریور به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، محلی ، توسعه ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار