زنجان/

ثبت‌نام دوره کاردانی رشته‌های مددکاری اجتماعی در زنجان آغاز شد

سرپرست مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان گفت: ثبت‌نام دوره کاردانی رشته‌های مددکاری اجتماعی و اصلاح، تربیت مربی پیش‌دبستانی در دانشگاه علمی و کاربردی مرکز زنجان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سلمان حسینی اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده‌ است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه این مرکز در حال حاضر 350 دانشجو را آموزش می‌دهد، تصریح کرد: سعی شده در دوره‌های آموزشی این مرکز سطح اطلاعاتی و مهارتی دانشجویان افزایش پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه سه رشته کارشناسی در این مرکز فعال است، خاطر نشان کرد: سه رشته دانشگاهی مددکاری اجتماعی گرایش خانواده، تربیت مربی پیش از دبستان و آسیب‌شناسی گرایش اعتیاد به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: رشته‌های ذکر شده در استان زنجان تنها در مرکز علمی و کابردی بهزیستی استان تدریس می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه این مرکز دوره کاردانی اصلاح و تربیت مربی پیش دبستانی را برگزار می‌کند، اضافه کرد: از علاقه‌مندان دوره کاردانی مددکاری اجتماعی گرایش خانواده نیز برای دوره جدید ثبت‌نام به عمل می‌آید.

سرپرست مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام این دوره 31 تیر ماه تا پنجم مرداد سال جاری است، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، بهزیسنی ، مددکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.