ارومیه/

معامله بیش از 19 میلیون سهم و حق تقدم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: هفته منتهی به یکم مردادماه 19 میلیون و 969 هزار و 892 سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،وحید جوادی اظهار داشت: هفته منتهی به یکم مرداد ماه 19 میلیون و 969 هزار و 892 سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش49 میلیارد و 250 میلیون و 282 هزار و 811 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که 58 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

وی تصریح کرد: در طول هفته در تالار ارومیه 13 کارگزار از 15 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 147 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری مشاوران سهام بیش‌ترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 29 درصد به خود اختصاص داد.

جوادی اضافه کرد: همچنین در این هفته سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران با هشت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته 20 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد، یادآور شد: در ضمن شاخص کل بازار بورس با یک هزار و 87 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 74 هزار و 841 واحد رسید.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.