وی مدیریت ظرفیت بیرون از کلاس را در تکمیل جریان یادگیری دانش آموزمهم برشمرد و ادامه داد: کتب کمک آموزشی باید در راستای تعمیق و تکمیل یادگیری طراحی شود.
نخعی با بیان این نکته که
نقش گروههای آموزشی در سیستم آموزشی، نقشی برجسته و در ردیف اول قرار دارد، خاطر
نشان کرد: گروههای آموزشی با هدف رشد آموزشی دانش آموزان باید از فرصتها و ظرفیتهای
مختلف استفاده کرده و به تربیت دانش آموزانی فکور و خلاق بیندیشند.
نخعی تصریح نمود: کتاب کمک آموزشی می تواند مکمل تدریس معلم و خودآموز دانش آموز باشد.
انتهای پیام/ز