اردبیل/

600 میلیارد تومان طرح مشارکتی در اردبیل اجرا شده است

شهردار اردبیل گفت: در سه سال گذشته شهرداری اردبیل با جذب سرمایه‌گذاران اقدام به اجرای طرحهای مشارکتی به ارزش 600 میلیارد تومان کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ صدیف بدری امروز در جلسه تعاملی با شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در این سه سال 14 طرح مشارکتی با بخش خصوصی به مرحله عقد قرارداد رسیده که همه آنها در حال حاضر فعال هستند و ارزش روز آنها 600 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه 25 درصد از این سهم متعلق به شهرداری و 75 درصد سهم نیز مربوط به سرمایه‌گذاران است، افزود: در سال‌های آینده ارزش این سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یافته و شهرداری نیز از منافع آن استفاده خواهد کرد.

شهردار اردبیل عمده طرحهای مشارکتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در یک توازن منطقه‌ای سبلان سبز، تیراژه و روناک اعلام کرد و گفت: قرار است یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید نیز در شورابیل به همت بخش خصوصی انجام شود.

بدری با بیان اینکه شهرداری در تعامل با سرمایه‌گذاران از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند، تصریح کرد: تمام ظرفیت زمین ما تبدیل به فرصت سرمایه‌گذاری شده و ما در حال حاضر در منطقه شورابیل هیچ اراضی خالی در اختیار نداریم به طوری که در اغلب موارد با سرمایه‌گذاران با هدف مشارکت این اراضی واگذار شده و یا در مرحله واگذاری است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مشارکتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.