سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان اردبیل با بیان اینکه قابیلیان زمان حتی به کودکان بی‌دفاع هم رحم نمی‌کنند گفت: روز قدس یوم فریاد بر ظالمان در حمایت از مظلومان و در حقیقت تقویت جبهه مقاومت و تضعیف جبهه سازش است.

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: شرایط فجیع و خون‌بار امروز در غزه آیینه تمام نمای توحش و ددمنشی صهیونیسم است که با حمایت جهان استکبار و عرب که برگرفته از خوی حیوانی و شیطانی در غزه و حمایت وحشیانه ‌آنها است، ثابت می‌کند که چقدر بشریت امروز از آرمان انسانی و ارزشی فاصله گرفته است.

وی افزود: این قابیلیان زمان حتی به کودکان بی‌دفاع رحم نمی‌کنند و از طفل هم سن علی اصغر تا حبیب بن مظاهر را نشانه گرفته‌اند و سعی می‌کنند فقط خون بیاشامند و به تجاوز و تحقیر خود ادامه دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این اوضاع و احوال نیاز جدی به مددرسانی و حمایت و پشتیبانی جدی است به طوری که در روز قدس همه مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده به میدان می‌آیند تا در مصاف مستکبران با مستبدان به دنیا اعلام کنند مظلومان جهان بر دشمنان سفاک پیروز و غالب هستند.

پیرموذن با یادآوری اینکه درد جهان عرب در خودشان است و لاجرم باید این درد را درمان کنند، تصریح کرد: حکمرانان مستبد کشورهای عربی باید توسط مردم آن کشور مورد تنفر و نفرین قرار گیرند که چگونه از همنوع خود در غزه حمایت نکرده و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند.

وی افزود: این حرکت‌ها نشان می‌دهد که به طور فراگیر عالم اسلام و کشورهای عربی به طور خاص قصد هیچگونه حمایت از مردم مظلوم فلسطین را ندارند در حالی که با فشار افکار عمومی و حمایت همه‌جانبه امت واحد اسلامی سردمداران استبداد و استکبار سعی خواهند کرد تا از رفتار غیرانسانی خود عقب‌نشینی کرده و دیگر مجال و فرصتی را برای حرکت‌های ضد انسانی نداشته باشند.

سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل بیان کرد: به جای آنکه این کشورهای حامی صهیونیسم و آمریکا به یاری مسلمانان عرب هم‌نژاد و مظلومان بی‌دفاع فلسطین بشتابند و در روز قدس اعلام انزجار به راه‌اندازند تلاششان بر این است تا با سکوت خفت‌بار خود همسویی‌شان با رژیم‌های مستبد نشان دهند و نسبت به سرنوشت مظلوم مردم غزه بی‌تفاوت باشند.

پیرموذن اهمیت روز قدس و راهپیمایی این یوم عظیم را یادآور شد و افزود: این حرکت‌ها نه تنها در تقویت جبهه مقاومت و تضییع جبهه سازش موثر و کارآمد خواهد بود بلکه فرصتی را فراهم خواهد کرد تا امت اسلامی حرکت خود را برای تضعیف رژیم صهیونیستی تقویت کرده و توسعه بدهد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، کشتار ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.