سرپرست باشگاه راه‌آهن تهران گفت:خداحافظی علی کریمی در فوتبال یک مسئله شخصی بود اما درب‌های باشگاه راه‌آهن به سوی کریمی باز است و هر زمان بخواهد می‌تواند به ما کمک کند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در آخرین روز فصل نقل و انتقالات یک بازیکن جوان را به خدمت گرفتیم.

سرپرست باشگاه راه آهن تهران در خصوص آمادگی تیم درآستانه‌ شروع لیگ اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و تقریبا به مرز آمادگی برای یک بازی دوستانه با تیم شهرداری اردبیل رسیده‌ایم.

ابوالقاسم‌پور در مورد اولین بازی لیگ با استقلال عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و از مربی بزرگی همچون امیر قلعه‌نویی برخوردار است و ما هم برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستیم ولی آنها هم باید بدانند ما جوانان بسیار خوب و باانگیزه‌ای در اختیار داریم که منتظر خدمت هستند تا توانایی‌های خود را بروز دهد و قطعا این بازی،مسابقه بسیار جذابی خواهد شد.

وی در خصوص خداحافظی علی کریمی خاطرنشان کرد :این تصمیم شخصی علی کریمی است و ما به آن احترام می‌گذاریم. کریمی از ستاره‌های فوتبال ما بوده و ما باید قدر کسانی مثل علی کریمی را بدانیم. درب‌های باشگاه راه آهن همیشه به سوی علی کریمی باز است و هر موقع که خواست می‌تواند به ما کمک کند.
 
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار