مربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: فدراسیون برای گرفتن ویزا دیر اقدام کرده بود به همین دلیل و یزا صادر نشد.

ناصر قره‌گوزلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بود برای برگزاری یک اردوی مشترک به قزاقستان اعزام شویم ولی ظاهرا مسئولین برای ویزا دیر اقدام کرده بودند و ویزا صادر نشد.
این مرحله از اردو‌ها که در کشور برگزار شد تا آخر تیرماه بود و بعد از کنسل شدن اردوی قزاقستان قرار شد به بچه‌ها استراحت کوتاهی بدهیم تا در مسابقات یزد شرکت کنند.
 
وی در ادامه افزود: قرار است همه اعضای تیم ملی در مسابقات جایزه بزرگ یزد شرکت کنند تا آمادگی خود را از دست ندهند.

مربی تیم ملی جودو کشورمان اظهار داشت:3 نفر از اعضای تیم ملی به سوچی روسیه رفته‌اند ولی بقیه بچ‌ها در اردو حاضر بودند و سعی کردیم تمرینات را سبک بگیریم چون بچه ها دوره انتقال را می‌گذرانند.

قره‌گوزلو در خصوص وضعیت اعضای تیم ملی گفت: در حال حاضر بچه‌ها در وضعیت خوبی هستند و نفرات اصلی در مغولستان محک خوبی خوردند و شرایط بعضی از بچه‌ها خیلی خوب است و آماده مسابقات مختلف هستند تا با قدرت ظاهر شوند.

وی در خصوص نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی اذعان داشت: ظاهرا جودو در بازیهای آسیایی با ترکیب کامل اعزام نخواهد شد و ما منتظر نظر آقایان هستیم تا ببینیم که چند نفر و در چه اوزانی را باید به اینچئون کره جنوبی اعزام کنیم به هر حال هدف اول بازی‌های آسیایی است و بعد ازآن به مسابقات سهمیه المپیک فکر می کنیم.

قره‌گوزلو در پایان در خصوص رودکی خاطرنشان کرد: رودکی از ما و از جامعه جودو است و به هر حال اگر سلامتی و آمادگی‌اش تشخیص داده شود و اگر کادر فنی شرایط ایشان را برای مسابقه آماده و مطلوب بدانند،حضور را در تیم ملی برای ما افتخار است و او از قهرمانان بزرگ جودو در کشور است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار