مراسم تودیع و معارفه فرماندار سبزوار با حضور معاون سیاسی امنیتی استادار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی‌اصغر رشید صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سبزوار اظهار داشت: کارگزاران نظام اسلامی باید از افراط و تفریط بپرهیزند و در انجام امورات نظام و حکومت اسلامی خویشتن‌داری، علاقه به کار، طرح، داشتن برنامه و مشورت با اهل خرد را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه افراط و تفریط از آفت‌های مهمی است که گریبانگیر کارگزار نظام اسلامی می‌شود، تصریح کرد: احتیاط در انجام امورات و نظامات حکوتی بهترین سلاح در برابر افراط و تفریط است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه احتیاط به معنای تساهل و و سهل انگاری نیست خاطرنشان کرد: عمده‌ترین کارهای یک کارگزار نظام اسلامی باید براساس گفتمان گسترش عدالت در سطح جامعه باشد.

وی با تاکید براینکه عدالت به معنای دوری از تبعیض است، یادآور شد: کارگزاران نظام اسلامی باید در همه امورات زندگیشان عدالت را نسبت به خانواده و شهروندان رعایت کنند.

معاون امنیتی، اجتماعی و  سیاسی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امام علی (ع) در نامه به مالک اشتر جامع‌ترین کارها را در رضایت مردم می‌دانند، تاکید کرد: رضایت خلق خدا رضایت خداوند را در پی دارد و رضایت خداوند امری است که بالاترین و بهترین اعمال است و کارگزاران نظام اسلامی با کسب رضایت خلق خدا می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

وی افزود: توصیه من به مجموعه مدیران در سطح استان این است که نسبت به کسب رضایت مردم اهتمان ویژه‌ای داشته باشند و در کارها حفظ امنیت، تامین رفاه و آسایش مردم، توسعه صنعت و عدالت را در نظر داشته باشند.

رشید به دوران مدیریت فرمانداری قاسم شعبانی عطار نیز اشاره کرد و افزود: از مزیت‌های آقای شعبانی پختگی، مدیریت صحیح و توجه به خردگرایی جمعی بوده است.

وی به ویژگی‌های فرماندار جدید سبزوار نیز اشاره کرد و افزود: آقای برادران نیز از مدیران اجرایی است که کارنامه درخشانی در دوران کاری خودشان دارند و مهم‌ترین ویژگی ایشان داشتن تحصیلات عالیه علمی است.

در ادمه این مراسم فرماندار سابق سبزوار با اشاره به دوران مدیریتی خود در این شهرستان گفت: در دوران پنج ساله مدیریتی من در شهرستان تلاش‌های زیادی با همکاری مدیران اجرایی در راستای تعامل و ایجاد وحدت برای حل مشکلات شهروندان صورت گرفته است.

شعبانی عطار با بیان اینکه همه فعالیت‌های ما در حوزه شهرستان با همکاری و خرد جمعی صورت می‌گرفت، اظهار داشت: در این دوران که به اعتراف بسیاری از مدیران استانی و استانداران دوران طلایی شهرستان سبزوار بوده است ما با همت همه مدیران و نمایندگان مجلس توانستیم دو شهرستان داورزن و خوشاب را ارتقا دهیم.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار جدید سبزوار با بیان اینکه شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های خوبی در همه حوزه‌ها است گفت: مهم‌ترین ظرفیت این شهرستان وجود نیروی انسانی کارآمدی است که می‌توان از وجود آن در راه توسعه این شهر کمک گرفت.

احمد برادران با بیان اینکه ما در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، علمی، آموزش و پرورش، معادن ،صنعت دارای توانمندی های خوبی نیز هستیم، گفت: وجود بسیاری از معادن خدادادی و طبیعی در سطح شهرستان از ظرفیت‌های مهمی است که می‌تواند زمینه توسعه پایدار را در شهرستان سبزوار فراهم کند.

وی همگرایی و همسویی مدیران و مسئولان شهری را از بسترهای اعتدال در انجام کارها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین همه مدیران استان و شهرستان حاکم است و باید در این زمینه احساس تکلیف شودتا با توسعه زیرساخت‌های مختلف، تکمیل پروژه‌ها روند توسعه و پیشرفت شهر را افزایش دهیم و در این زمینه از همه مدیران و نخبگان استمرار می‌طلبیم.

در این جلسه قاسم شعبانی عطار پس از 36 سال مدیریت بازنشسته و احمد برادران به عنوان فرماندار سبزوار از سوی وزیر کشور منصوب شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، فرماندار ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.