مشهد/

وزیر کشور در دیدار با علما و ائمه جمعه خراسان رضوی: جمهوری اسلامی ایران سردمدار حمایت از اسلام در منطقه و دنیاست

وزیر کشور گفت: دشمنان و نظام سلطه تمام قد در مقابل اسلام در منطقه و جهان اسلام ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خراسان رضوی عبد الرضا رحمانی فضلی در دیدار با علما و ائمه جمعه خراسان رضوی، با اشاره به شرایط اسفناک و ملتهب کشورهای عراق، سوریه، غزه و افغانستان گفت: جنگ بین مذاهب اسلامی آخرین حربه دشمنان است که با تمام قوا و بسیج همه امکانات مادی، معنوی و رسانه ای در این مسیر سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: به لطف خداوند تمام این شرارت، جنایت و تنش ها منجر به حقانیت اسلام ناب محمدی خواهد شد و افکار عمومی دنیا، آزادی خواهان و مردم آزاده دنیا پی خواهند برد که این خشونت ها ربطی به دین مبین اسلام ندارد.

وزیر کشور با اشاره به دستاوردهای مطلوب دولت در حوزه اقتصاد، گفت: گام نخست در این حوزه دستیابی به ثبات نسبی و جلوگیری از رشد شتابنده تورم بود که دولت تدبیر و امید به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست یافته است.

رحمانی فضلی افزود: در همین راستا تکمیل ظرفیت های نیمه تمام در کشور و بستر سازی برای تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: تمام این دستاوردها در سایه امنیت پایدار و مردم محور محقق شده که این مهم به مدد هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و رصد دائمی فعالیت ها و تحرکات دشمنان در آن سوی مرزها، فراهم شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: علما ، حمایت ، اسلام ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.