بجنورد/

روز قدس روز حيات اسلام است .

اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی در بیانیه ای روز قدس را روزی جهانی علیه ظلم و استبداد معرفی و در جمله ی تاریخی و ماندگار خود این روز را روز حیات اسلام نامید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی این اداره کل،در این بیانیه آمده است: چه زیبا و دوراندیشانه امام انقلاب "ره". امروز در پیچ تاریخی جهان بیش از هر زمان دیگری احیای اندیشه و منش اسلام در روز قدس ضرورتی ویژه دارد تا حیاتی دوباره یابد .

رمضان خونین غزه ، انحرافات اندیشه ای و تجاوزات گروههای تکفیری به ویژه گروه تروریستی داعش ، کشتار و تحقیر مسلمانان در اقصی نقاط جهان ، توهین و بمباران اماکن زیارتی شیعیان و ... نمونه هایی از هجمه ی همه جانبه به اسلام عزیز دارد .

احیای دین و آیینی که محورش مکارم اخلاق است و رسولش جز برای آن مبعوث نگشته ، تنها و مظلوم در محاصره تفکرات نوظهور دنیایی قرار گرفته و این وظیفه و ماموریت ما را صدچندان می کند تا در صحنه باشیم .

قطعا روز قدس رمضان 1435 در تاریخ ماندگار خواهد شد اگر پای قبله اول مسلمین و فلسطین بایستیم و فریاد حمایت از مظلوم را با تمام وجود اثبات کنیم . روز قدس امسال جاودان خواهد شد اگر " کل یوم عاشورا کل ارض کربلا " را دوباره فریاد کنیم و به جهان بفهمانیم که ایران اسلامی در دفاع از هر مظلومی در سراسر جهان به پا خواسته .

ما کارکنان و بسيجيان اداره کل ثبت احوال خراسان شمالي حول محور ولايت ضمن محکومیت تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه همگام با روحانيت و مردم هميشه در صحنه استان ضمن حضور خود از همه مردم برای خلق حماسه ای دیگر دعوت به عمل می آوریم./ز .

برچسب ها: روز ، قدس ، حیات ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.